"کامران تفتی" به "معصومانه در خواب" پیوست

فیلم تلویزیونی "معصومانه در خواب" به کارگردانی محمد بصیری و با بازی کامران تفتی تیر ماه در تهران کلید می‌خورد.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه دو، این تله اکنون در مرحله پیش تولید قرار دارد و محسن دانشور آن را برای گروه فیلم های تلویزیونی شبکه دو تهیه می‌کند.
 
مدیر گروه فیلم های تلویزیونی در اینباره گفت: بخش مهمی از پیش تولید «معصومانه در خواب» انجام شده و کار اوایل تیر ماه در تهران کلید خواهد خورد.
 
مهدی کریمی گفت: تا امروز حضور کامران تفتی و ایمان صفا برای ایفای نقش شخصیت های اصلی این قصه قطعی شده و از دیگر بازیگران آن می توان به سعید پیردوست، مهران رجبی و حشمت آرمیده اشاره کرد.
 
وی افزود: کامران تفتی در این تله نقش فریدون پسر بیست و چند ساله ای را بازی می کند که مادرش به دلیل متارکه او را در همان دوران کودکی ترک کرده  با پدرپیر و  دستفروش خود" اسد "زندگی می کند.
 
به گفته کریمی «معصومانه در خواب» یک طنز اجتماعی هدفمند است كه قصد دارد با روایت تاثیر گذار معضلات اجتماعی را به نقد بکشد.
 
وی افزود: کامران تفتی اکنون در حال همکاری با یک پروژه دیگر است اما تیر ماه به محض فراغت این بازیگر سینما و تلویزیون کار تولید «معصومانه در خواب» آغاز خواه شد.
 
«معصومانه در خواب» کاری از گروه فیلم های تلویزیونی شبکه دو سیماست، فیلمنامه این تله را فرهاد طب نوری نوشته بر اساس زندگی جوانی نوشته که به دلیل متارکه پدر و مادرش تنها شده و زندگی اش دستخوش آجتماعی شدیدی می شود.


انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار