چک به موقع ناوگان، دعوت از سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی به منظور سرمایه‌گذاری در امور هوانوردی و فرودگاهی، جلب اعتماد بخش خصوصی برای ورود به پروژه‌های فرودگاه‌های سراسر کشور از جمله اقداماتی است که باید برای آنها سیاست‌گذاری و برنامه مشخصی تدوین شود.

علی‌اکبر آقایی نائب رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران؛  با اشاره به افزایش کیفیت خدمات فرودگاهی در کشور گفت: تنوع‌سازی نرخ بلیط هواپیما تاثیرات مثبتی در افزایش خدمات فرودگاهی کشور خواهد گذاشت به طوری‌که شرکت‌های هواپیمایی در یک فضای رقابتی سالم، خدمات خود را به نحو احسن با کیفیت بالا ارائه خواهند داد و این امر به شرطی امکان‌پذیر است که شرکت‌های هواپیمایی نخواهند از این موضوع برای افزایش بی‌رویه نرخ‌ها سوء استفاده کنند.

وی در خصوص ارتقاء امنیت پروازی در کشور ادامه داد: کسب رضایت مردم اصل اول و اساسی در بخش‌های مختلف حمل‌ونقلی به خصوص هوایی است بنابراین تامین تجهیزات مورد نیاز فرودگاه‌ها در جهت تامین امنیت پروازی گام مهمی برای تحقق اهداف مورد نظر در صنعت حمل و نقل هوایی به شمار می‌آید.

آقایی در این باره افزود: چک به موقع ناوگان، دعوت از سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی به منظور سرمایه‌گذاری در امور هوانوردی و فرودگاهی، جلب اعتماد بخش خصوصی برای ورود به پروژه‌های فرودگاه‌های سراسر کشور از جمله اقداماتی است که باید برای آنها سیاست‌گذاری و برنامه مشخصی تدوین شود.

نائب رئیس کمیسون عمران مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: استانداری‌ها باید موانع پروازی و یا دغدغه‌های موجود در فرودگاه‌های مربوط به استان خود را با نمایندگان مطرح کنند تا مشکلات با برگزاری جلساتی مشترک بررسی ‌بیشتر و در کمیسیون طرح و نسبت به حل‌وفصل آنها اقدامات موثری صورت بگیرد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار