"جام از نگاه دو" عنوان برنامه ای است كه با ارائه گزارش هایی از جام جهانی و حواشی آن و گفتگو با ستارگان فوتبال جهان هر شب به روي آنتن شبكه دو می رود.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبكه دو، دراین برنامه، میثم زمان آبادی مجری اين برنامه گزارشهایی از سطح شهر ریود و ژنیرو تهیه مي كند و همكاران ديگر برنامه هم در سائوپائولوی برزیل، تیم ملی ایران را در جام جهانی همراهی می کنند.

اين برنامه امروز چهارشنبه 28 خرداد در ادامه حاشيه های بازي ايران- نيجريه كه دوشنبه 26 خرداد بود، به بررسي آن بازی توسط دو تيم ايران و نيجريه می پردازد.
 
از ديگر بخشهايی كه در برنامه امروز به آن پرداخته مي شود مي توان به حاشيه هاي تمرين تيم ملی اسپانيا به صورت اختصاصی، نشست خبری تيم ملی شيلی، گزارش بازي تيم ملی مكزيك و برزيل و 10 خبر روز درخصوص جام جهانی اشاره كرد. همچنين مسعود اقبالی (كارشناس فوتبال و مدرس AFC) نيز در استوديوی تهران اين برنامه حضور دارند.
 
برنامه ورزشی «جام از نگاه دو» كاری از گروه اجتماعی شبكه و به تهيه كنندگی ابوالفضل اكبری در دو بخش ،پخش برنامه از استوديو برزيل و استوديوی ايران به روي آنتن شبكه دو مي رود، كه بنا بر استقبال مخاطبان و به احترام همراهی آنان با شبكه زندگی، از چهارشنبه 28 خرداد، بازپخشي براي اين برنامه در نظر گرفته شده است با عنوان «گلچين جام از نگاه دو» كه طي 45 دقيقه آيتمهايی كه شب گذشته از برزيل به روی آنتن رفته را مجدداً بعد از اذان ظهر (ساعت 13:15) پخش می كند.


انتهای پیام/
برچسب ها: نگاه ، دو ، برنامه ، ستارگان ، جهانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار