معاون آموزش سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور در کشور استانداردسازی را ضرورت رقابت‌‌‌پذیری در شبکه ارزش محصولات و خدمات مختلف عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران پوراندخت نیرومند معاون آموزش سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور در خصوص جایگاه سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور در زمینه شاخص‌های مختلف اقتصادی و فناوری فضای کسب و کار گفت: شاخص‌های ارزیابی اقتصادی، محیط زیستی، فناوری و فضای  کسب و کار حاکی از این است که در حوزه‌های مذکور در جایگاه مناسبی قرار نداریم چرا که قرار گرفتن در جایگاه شایسته و کسب ربه‌های برتر نیاز به تربیت نیروی انسانی ماهر و توانمند در ابعاد مختلف اقتصادی، اجتماعی و محیط زیستی با رعایت چارچوب مناسب و بین‌الملل دارد.

وی افزود: استانداردسازی از جمله مولفه‌های مهم و به عنوان ضرورت رقابت‌پذیری در شبکه ارزش محصولات و خدمات مختلف است که با مسئولیت سازمان ملی استاندارد انجام می‌شود.

معاون آموزش سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور خاطرنشان کرد: همچنین در حوزه آموزش نیروی انسانی ماهر نیز باید استاندارد‌سازی‌های لازم صورت گیرد که البته این وظیفه و مسئولیت نیز به عهده سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور است.

انتهای پیام/

برچسب ها: محصولات ، کشور ، ضرورت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار