معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 18، از ارزیابی مشکلات و معضلات مراکز تفرجگاهی در این منطقه خبر داد.

عشرت شایق معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 18 در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: اجرای طرح ارزیابی مشکلات و معضلات مراکز تفرجگاهی نواحی 7 گانه و محلات 16 گانه منطقه 18 در آستانه فرارسیدن تابستان 93 در دستور کار معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری این منطقه قرار دارد.

وی ادامه داد: این طرح در آستانه فرارسیدن تابستان سال 93 به منظور تامین امکانات تفرجی و اوقات فراغت شهروندان به ویژه جوانان در دست اجرا است.

در این طرح معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه 18، اداره فرهنگی، شهرداری نواحی 7 گانه و سراهای محلات 16 گانه منطقه 18 مشارکت و همکاری دارند.

وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح افزود: ارزیابی مشکلات و معضلات مراکز تفرجگاهی در نواحی 7 گانه و محلات 16 گانه منطقه 18، برگزاری جلسات هم اندیشی چهره به چهره، کارشناسان اجتماعی و فرهنگی منطقه 18 با شهروندان در سراهای محلات 16 گانه منطقه 18 از اقدامات اجرایی این طرح است.

شایق خاطرنشان کرد: بهسازی و آماده سازی امکانات و تجهیزات مراکز تفرجگاهی و بوستان های منطقه 18، تشریح طرح های ویژه غنی سازی اوقات فراغت شهروندان در محلات 16 گانه منطقه 18 از اقدامات دیگر شهرداری منطقه 18 است.

انتهای پیام/

برچسب ها: مشکلات ، معضلات ، تفرجگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار