ملی پوش 21 ساله بسکتبال با اشاره به قد کوتاه بازیکنانی مثل کریس پال می گوید: ویژگی های مثل سرعت جای فاکتوری مثل قد را برای بازیکنانی مثل من می گیرد و با تمرین می توانم به هر جایی برسم.

سجاد مشایخی بازیکن 21 ساله تیم ملی که به همراه سایر بازیکنان تیم جوانان سال گذشته، به رده بزرگسالان پا گذاشته و در دو اردوی اول تیم های ملی هم حضور داشتند در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران تاکید کرد: دوره جوانان با توجه به حسابی که روی ما باز می کردند فرق زیادی با بزرگسالان داشت که باید با بهترین های ایران رقابت کنیم و در نهایت هر کسی بدون توجه به سن و سایر مسائل از بین این نفرات انتخاب می شود.

جوانان با تشکیل تیم ب دیگر محو نمی شوند

گارد رأس مهرام در مورد تشکیل تیم ملی ب برای همین نسل از بازیکنان می گوید: تشکیل تیم ملی ب با توجه به چند تورنمنتی که برای این تیم در نظر گرفته اند، حرکت واقعا مثبتی بود. این که قبل از شروع لیگ بعدی بازیکنان جوان در تمرین و بازی باشند، کار خوبی برای جوانان است که خودشان را هم نشان داده و جلوی چشم بچیروویچ باشند. ضمن اینکه بعد از رده جوانان محو نشوند.

 هیچ وقت به سقف بسکتبالم نمی رسم

مشایخی در پاسخ به اینکه آیا به سقف پیشرفت بسکتبالی خود رسیده است؟ توضیح داد: مطمئنم که هیچ وقت به سقف بسکتبال خود نمی رسم. مربیان هم همیشه به من گفته اند که نیمه خالی لیوان را نگاه کنم چون هر چه بیشتر تمرین کنم برای پیشرفتم مقید است و من هم از این کار دریغ نمی کنم. همیشه خواسته ام که بهتر و بهتر باشم. هنوز ضعف های زیاد و هدف های بزرگتری دارم، وقتی هم که هدف کسی بزرگ باشد، بازیکن برای رسیدن به آن هدف خود را بالا می کشد.

کریس پال می تواند الگویم باشد
 
بازیکن 178 سانتی متری تیم ملی در مورد جثه خود هم اشاره کرد: من از نظر قدی کوتاه محسوب می شوم اما سرعت و کار توپم را بهتر می کنم و فکر بازی خود را پیشرفت می دهم. به نظرم این موارد می توانند جایگزین فاکتور قد باشند. کریس پال ستاره NBA هم در آن سطح قدی ندارد و با 183 سانتی متر یکی از بهترین های جهان است که با تمرین هم به اینجا رسیده است، همین بازیکن هم می تواند الگوی من باشد. علاوه بر او، مهدی کامرانی و سایر گارد رأس های ایران هم در همین حدود قدی هستند اما در ایران و آسیا حرف اول را می زنند.

از گارد رأس های قدیمی یاد می گیرم

مشایخی در مورد جا باز کردن میان بازیکنان بسیار خوب هم پست خود تاکید کرد: کامرانی، آرن و حتی فرید اصلانی توانایی های بسیار بالایی دارند که رسیدن به آنها غیر ممکن نیست. البته من سن کمی دارم و هنوز تا رسیدن به توانایی های این نفرات می توانم از  آنها چیزهای زیادی یاد بگیرم و مقابلشان بازی و رقابت کنم. همین هم باعث پیشرفتم می شود. همیشه هم سعی کرده ام در سطح خودم حریف تمرینی خوبی برای آنها باشم.

گاردرأس مهرام که در حال حاضر دانشجو است، تاکید کرد که برای فصل بعد هم با این تیم باشگاهی قرارداد دارد و تکلیفش برای سوپرلیگ مشخص است.

انتهای پیام/

برچسب ها: سجاد ، مشایخی ، تیم ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار