حاشیه‌های هشتمین روز رقابت‌های جام جهانی فوتبال در برزیل را اینجا مشاهده کنید.

به گزارش گروه چند رسانه‌ای باشگاه خبرنگاران؛ در هشتمین روز از جام بیستم، تیم کلمبیا توانست با نتیجه 2 بر یک تیم ساحل عاج را شکست دهد، در گروه D نیز تیم اروگوئه از ساعت 23:30 به مصاف انگلیس رفت و در نهایت این دیدار با نتیجه 2 بر 1 با برتری اروگوئه خاتمه یافت، و همچنین تیم ژاپن مقابل یونان به تساوی 0 بر 0رسید.
 

 
کلمبیا مقابل ساحل عاج به برتری رسید

تیم فوتبال کلمبیا با برتری برابر ساحل عاج صعودش را به مرحله دوم جام جهانی تا حد زیادی قطعی کرد.
  
 

در ادامه دور دوم از مرحله گروهی رقابت‌های جام جهانی 2014، کلمبیا و ساحل عاج که هر دو در بازی‌های قبلی به پیروزی رسیده بودند برابر هم به میدان رفتند که این دیدار با برتری 2 بر یک نماینده آمریکای جنوبی همراه بود.
 
 
 
کلمبیا در این دیدار دو بار توسط جیمز رودریگز و خوان کوینترو پیش افتاد، اما ساحل عاج یکی از گل‌ها را توسط ژروینیو جبران کرد و بازی با نتیجه 2 بر یک به پایان رسید.

در جدول گروه کلمبیا با شش امتیاز در صدر است و ساحل عاج با سه امتیاز در رده‌ی دوم قرار دارد.

 
 
پيروزي اروگوئه مقابل انگليس با درخشش سوآرز
 
در سومين بازي گروه D رقابت‌های جام جهاني از ساعت 23:30 تيم‌هاي ملي انگليس و اروگوئه در ورزشگاه کورينتيانس شهر سائوپائولو به مصاف هم رفتند که در پايان اين بازي حساس اروگوئه با درخشش لويس سوارس توانست 2 بر 1پيروز اين بازي باشد.
 
 
 
وین رونی یکی از خطرناک‌ترین موقعیت‌های انگلیس را با کوبیدن ضربه سر به تیر دروازه از دست داد. دقایقی بعد سانتر زیبا و بدون نقص ادیسون کاوانی روی سر سوارس نشست و او با چرخش سر خود گل نخست را برای اروگوئه به ثمر رساند تا نیمه نخست با نتیجه یک بر صفر به سود آبی‌پوشان به پایان برسد.


 
تعویض‌های قابل پیش‌بینی و حضور بارکلی و لالانا چندان روند این تیم را تغییر نداد اگرچه حرکت خوب گلین جانسن باعث شد که رونی بتواند اولین گل خود را در تاریخ جام جهانی و گل تساوی را به ثمر رساند.
 

سوارس روی یک ضد حمله و غفلت مدافعان انگلیس با ضربه محکم گل دوم را برای اروگوئه به ثمر رساند تا زهر خود را در نخستین حضورش در جام جهانی 2014 به انگلیس ریخته باشد.

اروگوئه با این پیروزی سه امتیازی شد و انگلیس بدون امتیاز ماند تا در صورت تساوی ایتالیا و کاستاریکا از جام حذف شود.
 
 
برتری محسوس ژاپن برابر یونان

 تیم ژاپن با وجود اینکه نسبت به یونان برتری کاملاً محسوسی داشت اما نتوانست طعم نخستین پیروزی‌اش را در جام بیستم بچشد.
 

تیم‌های ژاپن و یونان در دومین دیدار خود از گروه C جام جهانی 2014 برزیل از ساعت 2:30  در ورزشگاه ‌داس دوناس شهر ناتال به مصاف هم رفتند.
 
 

شاگردان آلبرتو زاکرونی که در این بازی از دقیقه 38 به بعد در پی 10 نفره شدن یونان برتری نفری داشتند موفق نشدند بر حریف اروپایی خود غلبه کنند و در نهایت با حداقل امتیاز زمین بازی را ترک کردند.

 
 
انتهای پیام/

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.