تمرین گرندپری اتریش/همیلتون باز هم در صدر اول

باز هم دو راننده مرسدس رده های اول و دوم یک جلسه تمرین را از آن خود کردند و این بار نوبت لوییس همیلتون بود که رده اول را در اختیار بگیرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران   راننده بریتانیایی تیم مرسدس، یک دور پیست ۴٫۳ کیلومتری اشپیلبرگ را با زمان ۱:۰۹٫۵۴۲ طی کرد و در صدر جدول زمانی تمرین دوم قرار گرفت. همیلتون برای ثبت این زمان از لاستیک سوپرسافت استفاده کرد و چندین بار زمان خود را بهبود داد تا به این زمان سریع دست پیدا کند.
نیکو رزبرگ اما نتوانست به فاصله ای نزدیک تر از ۴ دهم ثانیه ای هم تیمی خود برسد و در رده دوم قرار گرفت. رزبرگ هم زمان خود را با لاستیک سوپرسافت ثبت کرد. راننده آلمانی تیم مرسدس، زمان نخست تمرین اول را ثبت کرده بود.
فرناندو آلونسو باز هم در این تمرین سوم شد تا همچنان فراری را امیدوار نگه دارد. راننده اسپانیایی تیم فراری، ۹ دهم ثانیه از همیلتون کندتر بود اما در دورهای شبیه سازی مسابقه ای، زمان های نزدیکی را به مرسدس ها ثبت می کرد و باید منتظر عملکرد ماشین در دور تعیین خط باشد.
والتری بوتاس جای ماسا را در رده چهارم جدول گرفت و هم تیمی برزیلی خود را بعد از خود در رده پنجم نگه داشت. اما دو راننده ویلیامز به روز مسابقه امیدوار هستند و این تیم در تمرین ها پتانسیل خوبی را برای دور تعیین خط و مسابقه اصلی به نمایش گذاشت.
سباستین فتل که تمرین اول خوبی را پشت سر نگذاشته بود، در تمرین دوم به رده ششم رسید و بالاتر از جنسن باتن و دانیل ریکاردو قرار گرفت. رده های نهم و دهم هم مثل تمرین اول در اختیار مگنوسن و ورن قرار گرفت. رایکونن اما ۴ دهم ثانیه از هم تیمی خود کندتر بود و یازدهم شد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار