شبکه سیمای آزادی وابسته به منافقین و وب سایت های خبری این گروهک نیز دایما از تصرف شهرهای مختلف عراق توسط داعش اظهار شادمانی می کنند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران،وب سایت "مجاهدین خلق" وابسته به گروهک تروریستی منافقین این روزها با اظهار شادمانی از وقایعی که در کشور عراق به وقوع پیوسته، در صدد است با شانتاژ خبری علیه "نوری المالکی" نخست وزیر عراق، وی را در رویارویی با گروهک تروریستی داعش ناتوان جلوه بدهد.

 

 

چندی پیش و در آستانه انتخابات عراق، این گروهک در شبکه و وب سایت های خود حملات تندی را متوجه "نوری المالکی" کرد و تمام تلاش خود را صرف شکست حزب نوری المالکی کرد.

 

 

بعد از حمله گروهک تروریستی داعش به عراق، بیانیه ای از سوی "مسعود رجوی" منتشر شد که جنایتکاران و تروریست هایی که مردم بی گناه عراق را به خاک و خون می کشیدند، "برادر" خطاب شدند.

 

 

از سوی دیگر شبکه سیمای آزادی وابسته به منافقین و وب سایت های خبری این گروهک نیز دایما از تصرف شهرهای مختلف عراق توسط داعش اظهار شادمانی می کنند و اخبار مربوط به این گروهک را در خروجی سایت های خود قرار می دهند و همسو با این اقدام، اخباری را در خصوص ناتوانی ارتش و مردم عراق منتشر می کنند.

 

 

 

 

 

منبع: جام نیوز
برچسب ها: برادران ، رجوی ، عراق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۷ ۰۱ تير ۱۳۹۳
ای خاک بر سرت مریم رجوی که آبروی هر چی ایرانی بود بردی. ای خاک بر سر فرقه تان
Iran (Islamic Republic of)
علي
۱۸:۲۶ ۳۱ خرداد ۱۳۹۳
يه ضرب المثل هست كه ميگه ((سگ زرد هم برادر شغال است)).كا ش خاطرات مرصاد را منافقين براي داعش بازگو كنند تا درس عبرتي باشد براي انان كه تجاوز به سرزمين شيرمردان ايران را در سر مي پرورانند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۹ ۳۱ خرداد ۱۳۹۳
شتر در خواب بیند پنبه دانه!