معاون برنامه‌ریزی فرمانداری شهریار گفت: یکی از مشکلات سال جاری در این شهرستان، مسئله کم‌آبی در آب شرب و آب کشاورزی است که امسال این موضوع تشدید بیشتری پیدا کرده است.

کریم تبارکی، در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ضمن اشاره به توانمندی برجسته شهرستان شهریار در حوزه کشاورزی اظهار داشت: با وجود توانمندی و استعداد کشاورزی ویژه شهریار اما در سال جاری با مسئله کم‌‌آبی در آب کشاورزی و آب شرب مواجه خواهیم بود.

وی در ادامه افزود: در صورت هدایت و ارتقاء سیستم آبیاری کشاورزی بصورت گلخانه‌ای و قطره‌ای، قادر خواهیم بود، بحران کم‌آبی را پشت سر بگذاریم.
این مقام مسئول در ادامه عنوان کرد: با توجه به توانم
ندی‌ها و استعدادهای کشاورزی در اراضی شهرستان شهریار می‌توان با توسعه کاشت گل‌های زینتی، از این ظرفیت بالقوه، به نحو هرچه مطلوب‌تری بهره گیری نماییم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: به منظور توسعه کشاورزی در شهرستان شهریار، جلسات متعددی برگزار شده است و به فضل الهی یکی از دستور کارهای ویژه فرمانداری شهریار در سال 93، توجه ویژه به عرصه مذکور خواهد بود و مسئولین زیربط در حد توان و اختیارات خویش، به منظور تقویت از این توانمندی بالقوه، نهایت تلاش خویش را به کار خواهد بست.

انتهای پیام/

برچسب ها: شهریار ، مشکلات ، کم ابی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار