مدير عامل اتحاديه کشوري تعاوني هاي سهام عدالت تصريح کرد: گاهي شنيده مي شود که برخي سهامداران عدالت آن را به صورت وکالتي مي فروشند که غيرقانوني است و سبب متضررشدن دو طرف معامله خواهد شد.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران؛داريوش پاک بين مدير عامل اتحاديه کشوري تعاوني هاي سهام عدالت گفت: سازکار داد و ستد شفاف و بدون پيامد منفي مانند ايجاد انحصار در بخش خصوصي ، در دست بررسي است و هرگونه خريد و فروش خارج از اين چارچوب، باطل است
.
وي تاکيد کرد: توصيه موکد ما به شهروندان نگهداري اين سهام است تا از همه ارزش ها و منافع و مزاياي آن بهره برداري کنند.
 
پاک بين اظهار داشت : طرح توزيع سهام عدالت که از سال 1385 آغاز شده است ، فقط محدود به خريد و فروش سهام نيست بلکه بستري گسترده براي توسعه اقتصادي و سرمايه گذاري هاي مشترک و توسعه اشتغال در سراسر کشور است.
 
داريوش پاک بين گفت: اين طرح در جهان بي نظير و موفق است و اهداف اصلي آن انتقال مديريت و مالکيت و گسترش عدالت اجتماعي و توسعه فرهنگ سهامداري است و از شهروندان مشمول سهام عدالت هم انتظار داريم در حفاظت از دستاوردهاي اين طرح همکاري کنند.

وي افزود: طرح توزيع سهام عدالت بيش از دو سوم جمعيت کشور را شامل مي شود و شوراي تخصصي اصل 44، امور مربوط به تکميل اهداف اقتصادي سهام عدالت را با جديت پيگيري مي کند و يکي از کارها تعيين سازکار فروش سهام در بازار سرمايه است.
 
بابک بين گفت: ساماندهي حدود 50 ميليون نفر در 31 شرکت توزيع سهام عدالت استاني فرصت بسيار خوبي براي اجراي طرح هاي اقتصادي مردم محور فراهم کرده است و نبايد همه ارزش هاي آن را در‌آزادسازي خريد و فروش سهام عدالت محدود کنيم بلکه مي توان از پشتوانه آن در دريافت تسهيلات و اجراي طرح هاي عمراني بزرگ استفاده کرد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار