طرح جهادی گلبانگ اذان و ترویج نماز و قرآن ویژه ماه مبارک رمضان در منطقه 13 اجرا می شود.

هادی ذاکری ، شهردار منطقه  13 در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اشاره به اجرای طرح جهادی گلبانگ اذان و ترویج نماز و قرآن ویژه ماه مبارک رمضان  افزود: تمهیدات لازم برای پخش اذان در تمامی بوستان ها، کتابخانه ها، سراهای محله، مراکز فرهنگی، فروشگاه شهروند، میادین میوه و تره بار، مجموعه های ورزشی و ساختمان های شهرداری منطقه 13  در حال انجام است.

وی از  اجرای طرح غبارروبی  مساجد خبر داد  و گفت: در  فرصت  باقی مانده تا آغاز ماه مبارک رمضان ، با همکاری و مشارکت نواحی چهار گانه ، هیئت امنای مساجد ، حوزه بسیج و عوامل خدمات شهری نسبت به غبارروبی و نظافت کالبدی و درونی مساجد اقدام  می شود.

ذاکری افزود: در این طرح بحث شستشوی نما ، رنگ آمیزی ، نورپردازی مساجد ، لایروبی انهار ، رفع نواقص سرویس های بهداشتی و.. پیگیری و به اجرا گذاشته  شود.

وی خاطر نشان کرد: تمامی فعالیت های فرهنگی در ماه مبارک رمضان با محوریت اماکن مذهبی و ترویج فرهنگ قرآن و نماز تدوین شده است و مدیریت شهری در راستای مساجد و با مشارکت مدیران محله، شورایاران و فعالان فرهنگی محلات تلاش می کند تا زمینه بهره مندی از فضای معنوی این ماه پرفضیلت به خوبی فراهم شود .
 
انتهای پیام/
برچسب ها: رمضان ، گلبانگ ، اذان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار