حاشیه‌های نهمین روز رقابت‌های جام جهانی فوتبال در برزیل را اینجا مشاهده کنید.

به گزارش گروه چند رسانه‌ای باشگاه خبرنگاران؛ در دهمین روز از جام بیستم، تیم آر‍ژانتین توانست با نتیجه1 بر صفر تیم ایران را شکست دهد، در گروه G نیز تیم آلمان از ساعت 23:30 به مصاف غنا رفت و در نهایت این دیدار با نتیجه 2 بر 2 به تساوی رسید، و همچنین تیم نیجریه مقابل بوسنی با برتری تیم نیجریه خاتمه یافت.


شکست آبرومندانه ایران مقابل آرژانتین

دیدار "ایران و آرژانتین" با برتری یک بر صفر آبی سلسته به پایان رسید. تیم ملی ایران در این دیدار بیشتر چشم به ضد حملات داشت؛ هرچند ‌آرژانتینی‌ها به مراتب فرصت‌های بهتری داشتند، شاگردان کی‌روش با دفاعی چند لایه نمایشی قابل قبول ارائه دادند و اگر کمی خوش‌شانس بودند می‌توانستند با دست‌کم یک امتیاز کار را به پایان ببرند.

دو تيم فوتبال ايران و آرژانتين از ساعت 20:30  در ورزشگاه مينيه‌روی شهر بلوهوريزنته به مصاف هم رفتند تا دومين ديدار خود در گروه F را برگزار کنند که اين بازی با نتيجه يک بر صفر به سود آرژانتين خاتمه يافت. "مسی" در دقيقه 1+90 گل برتری آرژانتين را به ثمر رساند.





بازیکنان آرژانتین قوچان‌نژاد را محاصره کردند.









اعتراض اشکان دژاگه و مسعود شجاعی به داوری برای نگرفتن پنالتی




تاسف بازیکنان پس از پایان بازی.



آلمان و غنا به تساوی رضایت دادند

دیدار تیم‌های ملی "آلمان و غنا" از گروه G از ساعت 23 و 30 دقیقه شب گذشته به وقت تهران در ورزشگاه کاستانلو شهر فورتالزا در حضور 60 هزار نفر آغاز شد.

 این دو رقیب در حالی مقابل یکدیگر قرار گرفتند که آلمانی‌ها در بازی نخست موفق شدند 4 بر صفر پرتغال را شکست دهند اما غنا 2 بر یک مغلوب آمریکا شد. در این دیدار نیز ماریو گوتزه در دقیقه 51 و میروسلاو کلوزه در دقیقه 71 برای تیم ملی آلمان و آندره آیو در دقیقه 54 و آساموا ژیان در دقیقه 63 برای تیم ملی غنا گلزنی کردند.

با این تساوی آلمان 4 امتیازی شد و غنا نیز نخستین امتیاز خود در جام جهانی را به دست آورد. به این ترتیب کار صعود تیم ملی آلمان به روز آخر و دیدار با آمریکا کشیده شد. غنا نیز در روز آخر مرحله گروهی در دیدار همزمان باید به مصاف پرتغال برود.




 
تکل "آسموها" توپ "توماس مولر" را از چنگش درآورد.



حرکت خطر‌ناک بازیکنان آلمانی بر دروازه غنا







"فاتائو دائودا" دروازبان تیم غنا گل کلوز را نتوانست مهار کند




چهره عجیب تماشاچیاندر دیدار تیم آلمان و غنا




 حذف بوسني با شکست برابر نيجريه

بوسني و نيجريه در دومين ديدار خود در جام جهاني برابر هم به ميدان رفتند که اين ديدار با برتري يک بر صفر نيجريه به پايان رسيد.

بازي در ابتدا متعادل دنبال شد و بوسني موفق شد در ابتدا توسط ژکو به گل برسد که داور مسابقه به اشتباه اين صحنه را آفسايد اعلام کرد.
 پس از آن نيجريه‌اي‌ها در دقيقه 29 موفق شدند دروازه بوسني را باز کنند. حرکت نفوذي امه نيکه از سمت راست و پاس او به اودم وينگه باعث شد تا اين بازيکن دروازه بوسني را باز کند.

بازيکنان بوسنی روی اين گل به شدت معترض و معتقد بودند مدافع آنها با خطاي بازيکن نيجريه سرنگون شده اما داور چنين نظري نداشت.
بازي در نيمه دوم نسبت به نيمه نخست روند آرام تري به خود گرفت. بازيکنان نيجريه براي حفظ نتيجه ميدان داري کردند و توانستند مانع حملات بوسني شوند.

به اين ترتيب بوسنی با دو شکست از جام جهانی حذف شد و بازی پايانی اين تيم برابر ايران برای نماينده اروپا جنبه تشريفاتی پيدا کرد . تيم ملی ايران در صورت برتری برابر بوسنی و شکست نيجريه برابر آرژانتين به مرحله بعد راه خواهد يافت.








فریاد بگویچ بر سر بازیکنان تیمش





ناراحتی مربی بوسنی از گل خوردن تیمش





به ثمر رسیدن گل "ادمیوینگ" در درون دروازه تیم غنا

انتهای پیام/







اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
OMID
۰۹:۳۳ ۰۲ تير ۱۳۹۳
امیدوارم ایران بوسنی روبااختلاف 2گل ببره وآرژانتین هم نیجیریه روببره تاتیم ماسعودکنه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۶ ۰۲ تير ۱۳۹۳
عکس اعتراض اشکان دژاگه و مسعود شجاعی را کمی بالاتر می گرفتید