کیفیت آب بعضی از چاهها در استان به دلیل افزایش برداشت بی رویه از منابع آبهای زیر زمینی با حفر چاهها در معرض خطر است ، در این راستا می طلبد که مسئولین در این خصوص حساسیت بیشتری داشته باشند زیرا بحران هایی که ایجاد می شود در دراز مدت قابل لمس خواهد بود .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان ؛کارگاه آموزشی ایمنی در استفاده از گاز کلر و پیشگیری از حوادث مربوطه در شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان برگزار گردید.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان در این کارگاه آموزشی به وضعیت کیفیت آب استان اشاره کرد و گفت : کیفیت آب بعضی از چاهها در استان به دلیل افزایش برداشت بی رویه از منابع آبهای زیر زمینی با حفر چاهها در معرض خطر است ، در این راستا می طلبد که مسئولین در این خصوص حساسیت بیشتری داشته باشند زیرا بحران هایی که ایجاد می شود در دراز مدت قابل لمس خواهد بود .

پورنصرت افزود : در حال حاضر با احتمال بروز بحران کمیت و کیفیت آب در استان مواجه هستیم که مسئولین استانی باید نسبت به اعتبارات آبرسانی حساسیت بیشتری داشته باشند.

وی تصریح کرد : ما انتظار داریم مسئولین استانی ردیفی از اعتبارات مدیریت بحران استانداری برای تغییر سیستم های گندزدایی این شرکت اختصاص دهند تا با استفاده از روش های نوین میزان ارائه خدمات مطلوب تر و با اطمینان بیشتری صورت گیرد .

رئیس اداره حفاظت ،ایمنی و سلامت کار شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان در ادامه گزارش از عملکرد این اداره در خصوص افزایش ایمنی و سلامت کار ارائه کرد ./س



برچسب ها: افزایش ، برداشت ، منابع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.