معاون دانشجویی دانشگاه فرهنگیان کشور گفت: دانشگاه فرهنگیان، پتانسیل بالایی برای تربیت نیروهای خلاق و کارامد دارد و بزودی با تلاش همه نیروهای فعال، یکی از پنج دانشگاه معتبر کشور خواهد شد.

سید رسول حسینی در آیین معارفه سرپرست جدید دانشگاه فرهنگیان استان چهارمحال و بختیاری در شهرکرد گفت: دانشگاه فرهنگیان، پتانسیل بالایی برای تربیت نیروهای خلاق و کارامد دارد و بزودی با تلاش همه نیروهای فعال، یکی از پنج دانشگاه معتبر کشور خواهد شد.
سرپرست جدید دانشگاه فرهنگیان استان چهارمحال و بختیاری نیز گفت: دانشگاه فرهنگیان، دیگر تربیت معلم سابق نیست بلکه یک دانشگاه علمی است و باید همانند دانشگاهها در تولید علم و تربیت نیروهای کارآمد و پژوهشگر نقش آفرینی کند .
عباس قنبری عدیوی افزود: دانشگاه فرهنگیان وظیفه تربیت افرادی نخبه و معلمانی را دارد که در آینده این کشور اثر گذارند و باید به سمت پژوهش محوری، اخلاق مداری، علم محوری و تعامل و همدلی گام بردارد .
وی تصریح کرد: در دوره جدید مدیریت این دانشگاه، نگاه ویژه ای به استادان دانشگاه شده است و تولید مقالات بین المللی و چاپ کتاب های علمی و آموزشی در دستورکار مدیریت جدید خواهد بود .
عباس قنبری عدیوی، مولف بیش از 20 عنوان کتاب پژوهشی و علمی است و دارای دکترای تخصصی زبان و ادبیات فارسی با گرایش فولکوریک و مردشناسی می باشد. در این آیین عباس قنبری عدیوی به عنوان سرپرست جدید دانشگاه فرهنگیان استان چهارمحال و بختیاری منصوب و از زحمات چندین ساله سهراب اسلامی نیا رئیس سابق دانشگاه پردیس بحر العلوم (دانشگاه فرهنگیان)شهرکرد تقدیر شد/س.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.