مدیر کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان گفت:تعداد 5 سالن روستایی تا پایان سال جاری در استان به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران زاهدان.، دادخدا شاهوزهی در سومین جلسه ستاد پیگیری مصوبات سفر ریاست جمهوری افزود: تعداد 5 سالن ورزشی روستایی در روستاهای کرباسک از توابع سیستان، روستای پارود در منطقه سرباز، روستای تیس در چابهار و همچنین کنارک و نیز یک باب استخر در شهرستان زابل تا پایان سال جاری تکمیل و به بهره برداری می رسد.

وی ادامه داد: در حال حاضر سالن ورزشی روستای کرباسک در بخش شیب آباد و از توابع شهرستان زابل دارای 73 درصد پیشرفت فیزیکی است که برای تکمیل آن نیاز به 110 میلیون تومان اعتبار است.

شاهوزهی خاطر نشان کرد: سالن ورزشی پارود در شهرستان سرباز نیز تا کنون 76 درصد پیشرفت داشته است که با تامین اعتبار به میزان 100 میلیون تومان تا پایان سال راه اندازی می شود.

وی سالن ورزشی روستای تیس از توابع شهرستان چابهار را نیز دارای 90 درصد پیشرفت فیزیکی عنوان کرد و گفت: سالن ورزشی شهرستان کنارک نیز 100 در صد پیشرفت داشته است و آماده بهره برداری است.

شاهوزهی با اشاره به اینکه استخر سرپوشیده شهرستان زابل نیز دارای 80 درصد پیشرفت فیزیکی است ادامه داد: این تعداد پروژه یاد شده نیز تا پایان امسال تکمیل و با بهره برداری از آن جمع کثیری از جوانان منطقه از مزایای آن بهره مند خواهند شد.

  انتهای پیام //

برچسب ها: بهره برداری ، سالن ، ورزشی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
اهالی روستا حاجی آباد کیشکور منطقه سرباز
۱۵:۲۶ ۱۷ آذر ۱۳۹۳
سلام علیکم، روستای حاجی آباد کیشکور بزرگترین روستای شهرستان سرباز ودهستان کیشکور میباشد که حدود دوهزار نفر جمعیت دارد ونیز به یک سالن ورزشی چند منظوره دارد از شما مدیر کل ورزش جوانان سیستان وبلوچستان خواستار یک سالن ورزشی می باشیم باتشکرفراوان اهالی روستای حاجی آباد
Iran (Islamic Republic of)
اهالی روستا حاجی آباد کیشکور منطقه سرباز
۱۵:۱۴ ۱۷ آذر ۱۳۹۳
در خواست سالن چند منظوره در روستای حاجی آباد نیاز جوانان ونوجوانان روستا می باشد