مدیر بخش رسانههای دیجیتال بیست و دومین نمایشگاه بینالمللی قرآن کریم :
مدیر بخش رسانههای دیجیتال بیست و دومین نمایشگاه بینالمللی قرآن کریم :
به گزارش
گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال، "حسین واعظیان" با اشاره به حضور موسسات فرهنگی در بخش رسانه های دیجیتال بیست و دومین نمایشگاه بینالمللی قرآن کریم، گفت: با توجه به برگزاری نمایشگاه قرآن در باغ موزه دفاع مقدس که تجربه مکانی جدید است، 800 متر فضا به بخش رسانه های دیجیتال اختصاص یافته است. بر همین اساس تنها توانستیم با تقاضای حضور 55 مؤسسه فرهنگی دیجیتال در نمایشگاه موافقت کنیم.
وی خاطر نشان کرد: امسال با توجه به تصمیمات اتخاذ شده هزینه واگذاری غرفه ها در بخش رسانه های دیجیتال برابر بخش نشر مکتوب قرار گرفته است.
واعظیان در ادامه به بخش های رسانه دیجیتال در نمایشگاه قرآن اشاره کرد و گفت: بخش رسانههای دیجیتال همواره یکی از پربازدیدترین بخشهای نمایشگاه قرآن است و سیاستمان در این بخش فروش نرمافزار نیست بلکه با کمترین فضا بیشترین خدمات را ارائه خواهیم کرد.
مدیر بخش رسانههای دیجیتال نمایشگاه بینالمللی قرآن، برگزاری کارگاه های آموزشی و نشست های تخصصی برای رده های سنی مختلف را از دیگر برنامه های بخش رسانه های دیجیتال برشمرد و گفت: در این بخش موضوعاتی از جمله آسیب شناسی رسانه های دیجیتال در زمینه فرهنگ قرآنی، فرهنگ سازی، ایجاد دغدغه فعالیت قرآنی در فضای مجازی و ... مورد بررسی قرار می گیرد.
گفتنی است، انتقال مفاهیم قرآنی از طریق ابزارهای دیجیتال، آموزش مفاهیم قرآنی برای کودکان، برگزاری کارگاه طراحی پوستر، برگزاری مسابقات، رونمایی از آثار فاخر قرآنی و ... از جمله برنامه های جانبی بخش رسانه های دیجیتال در بیست و دومین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم است.
بیست و دومین دوره نمایشگاه بینالمللی قرآن از 3 تیرماه مصادف با 26 شعبان در باغ موزه دفاع مقدس برگزار میشود.
انتهای پیام/ اس