75 درصد از مناطق استان صلاح الدین در شمال عراق پاکسازی شده است.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران؛ سرلشکر"صباح فتلاوی "فرمانده عملیات سامرا اعلام کرد : 75 درصد از مناطق استان صلاح الدین در شمال عراق پاکسازی شده است.

فرماندهی عملیات دجله عراق هم گفت : بالگردهای عراقی توانستند ضربات سنگینی را در منطقه العظیم در استان دیالی به تروریست ها وارد کنند.

نیروهای امنیتی عراق همچنین 6 تروریست را در بلد در مسیر بغداد به سامرا در شمال پایتخت به هلاکت رساندند و چند نفردیگر را دستگیر کردند. همچنین چهار خودرو تروریست ها منهدم شد.

"قاسم عطا" سخنگوی دفترفرماندهی نیروهای مسلح عراق نیز از کشته شدن 42 تروریست و انهدام 13 خودرو تروریست ها در منطقه ابوعجیل تکریت در 150 کیلومتری شمال بغداد خبر داد. 

وی با اشاره به اقدامات تاکتیکی نیروهای عراقی در برخی مناطق نزدیک مرز عراق با سوریه گفت: تلاش تروریست‌ها برای حمله به تلعفر ناکام ماند و با حملات گسترده نظامیان عراقی خسارات سنگینی به تروریست ها وارد شد. وی افزود بیجی همچنان تحت کنترل نیروهای عراقی قرار دارد.

در این حال فرمانده پلیس استان بابل از کشته شدن 25 تروریست در مناطق مختلف این استان خبر داد. نیروهای عراقی منطقه جرف الصخر در  استان بتبل را از وجود ترریست ها پاکسازی کردند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Netherlands
محمد
۱۱:۰۴ ۰۲ تير ۱۳۹۳
ماشالا به نیرو های عراقی که از سرزمین شون دفاع میکنن به امید نابودی تمام دشمنان اسلام
آخرین اخبار