جانشین فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: محموله کالای قاچاق به ارزش ۱۶ میلیارد ریال در بازرسی از یک تریلی، در محور ساوه - همدان استان مرکزی کشف و ضبط شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک، سرهنگ کاکاوند با اشاره به عملیات پلیسی منتج به کشف و ضبط این محموله قاچاق در استان اظهار کرد: در پی انجام اقدامات فنی و گسترده اطلاعاتی پلیس در کنترل محورهای مواصلاتی ساوه، مأموران انتظامی از تردد یک دستگاه تریلی حامل کالای قاچاق در محورهای این شهرستان مطلع و تحقیقات برای شناسایی خودرو مورد نظر آغاز شد.

وی افزود: پس از کسب خبر، مأموران یگان امداد برای بررسی دقیق موضوع به محور فوق اعزام و با افزایش شدت نظارت و برنامه ریزی های صورت گرفته بر خودروهای عبوری، خودروی مذکور  در اتوبان کربلا شناسایی و متوقف شد.

سرهنگ کاکاوند تصریح کرد: مأموران پس از بازرسی از خودرو توقیفی، 18 تن انواع کیف و کفش، دو دستگاه مینی موتور سیکلت، یک دستگاه ماشین چمن زن، 3600 عدد مداد رنگی، 9780 عدد انواع ادکلن قاچاق کشف و ضبط کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان مرکزی با اشاره به ارزش تقریبی و ریالی این محموله قاچاق کشف شده در سطح استان مرکزی گفت: ارزش تقریبی محموله کشف شده 16 میلیارد ریال است.

وی تصریح کرد: هیچ گونه مدرک گمرکی مبنی بر تأیید محموله کشف شده از سوی راننده ارائه نشده و راننده خودرو در این رابطه دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد./س


برچسب ها: کشف ، توقیف ، کالای قاچاق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.