مربی پیشین تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان کشورمان معتقد است برای کسب نتیجه لازم بهتر بود به فرصت لازم به این کادر داده می شد.

  محمد اصلانی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ضمن بیان این مطلب افزود:در حالی من و علی اصغر بذری پس از مسابقات قهرمانی آسیا از کادر فنی تیم ملی نوجوانان کنار گذاشته شدیم که برای مهیا ساختن نوجوانان برای حضور در این مسابقات فقط چند هفته فرصت داشتم.
وی تصریح کرد:در مدت کوتاهی که آزاد کاران را برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا آماده کردیم تنها می شد روی مسائل روحی و روانی بچه ها کار کرد و برای آموزش مسائل فنی زمان لازم را نداشتیم اما با این اوصاف به اعتقاد بسیاری از کارشناسان نتیجه قابل قبولی را گرفتیم. دارنده چندین مدال رنگارنگ در آسیا افزود:برای نتیجه گرفتن در وزشی چون کشتی باید حداقل یک سال زمان داشت خصوصاً زمانی که کار در رده سنی پایه باشد،اما متأسفانه مسئولان فدارسیون خیلی زود تصمیم به تغییرات کادر فنی گرفتند که این موضوع به لحاظ علمی و منطقی کار چندان درستی نبود.
وی با بیان این که همواره منافع ملی در ارجحیت است عنوان کرد:در هر صورت حالا که مربیان تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان تغییر کرده باید از کادر فعلی حمایت شود تا آنها بتوانند بدون دغدغه آزادکاران نوجوان را برای حضور پرقدرت و کسب بهترین نتیجه در مسابقات جهانی آماده سازند.
اصلانی با بیان این که نظر و تصمیم شورای فنی که از بزرگان کشتی هستند برای من قابل احترام است خاطرنشان کرد:برای من که همیشه علاقه مند به کشتی هستم چندان تفاوتی ندارد چه پست و جایگاهی داشته باشم،زمانی در تیم ملی مشغول آموزش به آزادکاران نوجوان بودم و هم اکنون همین کار را در یکی از باشگاه های کرج انجام می دهم.مهم خدمت به ورزش اول کشور است که با تمام وجود دینم را به این رشته ادا می کنم. 
برچسب ها: کشتی ، اصلانی ، مربی ، منافع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار