شیراز/

صرفه جویی بیش از 9 میلیارد تومان در شرکت پالایش گاز پارسیان

همسو با سیاستهای اقتصاد مقاومتی و داخلی سازی برخی اقلام مورد شرکت پالایش گاز پارسیان موفق به صرفه جویی بیش از 9 میلیارد تومان شد.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شیراز؛ مدیرعامل شرکت پالایش گاز پارسیان افزود: داخلی سازی 14 مدل شیر اطمینان، داخلی سازی 12 مدل شیر کنترل سوخت کوره و ساخت شیرهای کنترلی تنها بخشی از فعالیتهای این شرکت همسو با سیاستهای اقتصاد مقاومتی است.

فرشید ابدالی گفت: ساخت کامل شیرهای KV در مدت 5 سال، همکاری با شرکت مپنا در خصوص تعمیر کامل توربینهای گازی و ساخت یکهزار و 357 قطعه مکانیکی بر اساس شناسنامه فنی از جمله برنامه های این شرکت برای بی نیاز شدن از خارج است.

وی از ساخت 200 عدد کارت الکترونیکی چند لایه و نصب موفق آن در واحدهای عملیاتی نیز خبر داد و ادامه داد: با توجه به مصرف بالای این کارت در کوره های واحدهای عملیاتی و سیستم روشنایی ( ضد انفجار) ساخت این کارتها با توان تولید کنندگان داخلی در دستور کار این شرکت قرار گرفت و این طرح با موفقیت به پایان رسید.

این مسوول ادامه داد: پارسال بیش از 4 هزار و 500 قلم کالای موجود در انبار این شرکت دوباره بررسی شد و برای بیش از 75 درصد آنها جایگزین داخلی با کیفیت معرفی شد.

پالایش مستمر گاز با استفاده از تجهیزات داخلی از جمله برنامه های پالایشگاه پارسیان برای تحقق سیاستهای اقتصاد مقاومتی است که برای تحقق آن، کارگروهی تخصصی به منظور تامین کالاهای پرمصرف این پالایشگاه نیز تشکیل شده است.

حمایت مستمر از نظام خودکفایی برای ساخت قطعات به منظور افزایش قدرت رقابتی شرکتهای سازنده داخلی و کاهش آسیب پذیری ناشی از تحریمها، از دیگر برنامه های این شرکت در تحقق سیاستهای اقتصاد مقاومتی است.

انتهای پیام/ب


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۱۲:۱۳ ۰۲ تير ۱۳۹۳
پارسيان جزه استان هرمزگانه که...شما شيرازي ها دزديد