مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان تهران از تربیت 50 هزار حافظ قرآن طی سال 93 در طرح ملی تربیت حافظان قرآن کریم توسط این اداره کل خبرداد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ؛حجت الاسلام و المسلمین غلامرضا محمدزاده درباره سهمیه استان تهران در دوره سوم طرح ملی تربیت حافظان قرآن کریم با اشاره به افزایش این سهمیه گفت: سهمیه استان تهران در دوره دوم طرح ملی حفظ قرآن کریم در سال گذشته 46800 نفر بود و این تعداد امسال به 50 هزار نفر رسیده است.

وی با بیان اینکه در سال گذشته مجموعاً 53 هزار نفر در این طرح ثبت نام کردند که در نهایت بیش از 35 هزار نفر در مسابقات نهایی شرکت کردند، افزود: در سال جاری نیز سهمیه‌ها مشخص شده و به بقاع متبرکه و موسسات قرآنی ابلاغ شده است.

حجت الاسلام محمد زاده درباره دوره دوم طرح ملی حفظ قرآن کریم خاطر نشان کرد: نتایح دوره قبل اعلام شده و در برخی شهرستان‌ها قرعه کشی انجام شده است و اقدامات لازم برای اهدای جوایز صورت خواهد گرفت.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان تهران ادامه داد: طرح تربیت حافظان قرآن در سال 1391 بمنظور تربیت یک میلیون حافظ قرآن کریم توسط سازمان اوقاف آغاز شد که در دور اول آن 220 هزار و در دور دوم آن 308 هزار نفر در سراسر کشور نام‌نویسی کردند.

انتهای‌پیام/
برچسب ها: تربیت ، قرآن ، حافظ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار