مونا ابرو فراخ نخستین بانوی گیلانی است که در دولت تدبیر و امید به عنوان بخشدار مرکزی شهرستان رشت منصوب شد و آغاز به کار کرد .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران رشت ، مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری گیلان در مراسم معارفه بخشدار مرکزی رشت گفت: نخستین بانوی بخشدار زن ، به دلیل تحقق اهداف نظام و توانمندی هایش در فعالیت های توسعه ای که در بخشداری مرکزی متمرکز است منصوب شد .

علی اکبر پر اوزان هماهنگی بیشتر در اجرای و پیشبرد برنامه های دولت را دلیل تغییرات مدیریتی اعلام کرد و افزود: مونا فراخ ابرو ، بخشدار جدید مرکزی رشت فرزند یکی از شهدای والامقام استان گیلان است و با داشتن سابقه 14 ساله کار در وزارت کشور ، پیش از این به عنوان کارشناس امور سیاسی استانداری گیلان ، کارشناس معاونت برنامه ریزی استانداری و مشاور جوان مدیرعامل منطقه آزاد انزلی مشغول فعالیت های اجرایی بوده است .

در این مراسم از خدمات فرهاد براتی بخشدار سابق بخش مرکزی رشت قدردانی شد.

شهرستان رشت مرکز استان گیلان با بیش از 915 هزار نفر جمعیت ، دارای شش بخش مرکزی، خمام، خشکبیجار، سنگر، کوچصفهان و لشت نشاء است.

بخش مرکزی شهرستان رشت طبق سرشماری سال 1385 بیش از 630 هزار نفرجمعیت دارد و دهستان پسیخان، پیربازار، لاکان و حومه جزو این بخش به شمار می آید .


انتهای پیام /


برچسب ها: نخستین ، بخشدار ، زن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.