معاون طرح و برنامه راهبردی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: تحولات در دانش و فناوری های جمهوری اسلامی ایران زمینه جنبش و بیداری دیگر کشورها را فراهم می کند.

سردار محمد تولایی در جمع فرماندهان و مسئولان نواحی سپاه و بسیج استان چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: پیشرفت های نظام اسلامی در حوزه های هسته ای، موشکی، نانوتکنولوژی، سلول های بنیادی و تولید دارو و ایستادگی درمقابل استکبار زمینه خودباوری دیگرملت ها و رهایی از وابستگی به غرب را فراهم می کند.
وی بروزشدن و تحول در سپاه را لازمه جلوگیری از اصل غافلگیری دانست و افزود: در زمینه تکنولوژی های نوین باید پیشرفت کرد تا اسیر ترفندهای دشمن نشویم.
تولایی اظهار داشت: امروز با دشمن نمی توان همچون سی سال گذشته مقابله کرد از این رو هماهنگی با اهداف انقلاب، پویایی و پیشرفت ضروری است.
معاون طرح و برنامه سپاه پاسداران با تشریح نقش خواص در نظام جمهوری اسلامی و تبیین فلسفه تحول و تعالی در سپاه گفت: خواص در نظام اسلامی می توانند بزرگترین تهدیدها را به فرصت تبدیل کنند.
سردار تولایی به منظور شرکت در کارگاه آموزشی فرماندهان سپاه قمر بنی هاشم شهرکرد به استان چهارمحال و بختیاری سفر کرده است.
برچسب ها: تحول ، فناوری ، جنبش ، جهانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.