مشاور سابق رئیس دانشگاه آزاد گفت: مدیریت جهادی در مقابل علم تکنوکراسی قرار گرفته و توانسته علم را از فضای اشرافیت خارج کند، امروز هم باید در عرصه علم مدیریتی به سبک دفاع مقدس داشته باشیم.

"محمد حسین پرکره"در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه جهاد علمی یعنی اعلام حضور با تمام قوا در عرصه‌های علمی کشور،‌ اظهارداشت: رهبر معظم انقلاب از زوایای مختلف علم را بررسی کرده و به این نتیجه رسیده‌اند که ایران در سه بعد فرهنگ، اقتصاد و علم اگر به مدیریت جهادی ورود پیدا کند، قطعا موفق خواهد بود.

 وی با تاکید بر اینکه جهاد یعنی از خود گذشتگی با انگیزه الهی بدون توقع و این یک سبک مدیریتی در مقابل مدیریت اشرافی است، تصریح کرد:  مدیریت جهادی در مقابل علم تکنوکراسی قرار گرفته و توانسته علم را از فضای اشرافیت خارج کند، امروز هم باید در عرصه علم مدیریتی به سبک دفاع مقدس داشته باشیم.

 وی با بیان اینکه هوشیاری ایرانیان در سراسر عالم زبان زد خاص و عام است، اظهار داشت: با یک مساعدت ویژه و اعتماد به یکدیگر می‌توانیم بار دیگر ابوعلی سیناها و ابوریحان‌ها را در کشور پرورش دهیم، همانطور که در مسئله هسته‌ای دیدیم که دانشمندان ما با از خودگذشتگی و ایثار توانستند برای کشور موفقیت‌های علمی را رقم بزنند.

انتهای پیام/
برچسب ها: جهاد ، علمی ، معظم ، ایثار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار