قسمت دوم انیمیشن جذاب "چطور اژدهای خود را تربیت کنید" باز هم توانست در گیشه موفق باشد.

به گزارش خبرنگار سینمای باشگاه خبرنگاران؛ "چطور اژدهای خود را تربیت کنید؟2" محصول 2014 آمریکا فیلم انیمیشن رایانه‌ای سه بعدی در ژانر اکشن فانتزی است که کمپانی دریم وورکس انیمیشن تهیه کنندگی و کمپانی  فاکس قرن بیستم انتشارش را بر عهده داشته است.

این فیلم اقتباسی آزاد از مجموعه کتاب‌هایی به همین نام اثر "کریسیدا کوول" است.

"چطور اژدهای خود را تربیت کنید" دنباله‌ی انیمیشن رایانه‌ای به همین نام است و همچنین قسمت دوم این مجموعه هم به شمار می‌رود.

فیلمنامه نویسی و کارگردانی این فیلم برعهده‌ی "دین دوبلویس" بوده است و صدا پیشگانی هم چون "جی باروچل" ، "جرارد باتلر"، "کریگ فرگوسن"، "جوناه هیل"، "آمریکا فررا"، کیت بلانشت" و غیره در این فیلم حضور دارند.

"چطور اژدهای خود را تربیت کنید؟2" سیزدهم ژوئن 2014 روی پرده سینماها رفت و با استقبال منتقدان رو به رو شد.

داستان فیلم پنج سال بعد از اتفاقات قسمت قبلی رخ می‌دهد و حالا "هیکاپ" و دوستانش جوانان بالغی هستند.

"دوبلیوس" در مصاحبه‌ای درباره‌ی داستان فیلم گفته بود: "در پایان قسمت قبل دیدیم وایکینگ‌هایی که در خشکی محصور شده بودند سوار بر اژدها می‌شوند و از این طریق نیمه‌ی شمالی سرزمین را در دست می‌گیرند.  

همچنین وقتی کنجکاوی "هیکاپ" بیشتر و بیشتر می‌شود، نقشه‌ی سرزمین‌شان گسترش می‌یابد و ناچار می‌شوند اژدهاهای بیشتری و فرهنگی جدید داشته باشند.

"هیکاپ" تضادی بین انسان‌ها و "اژدهاها می‌بیند" ، علاوه بر این خودش را در مرکز این تضادها می‌یابد.
بیست و دوم ژوئن 2014"چطور اژدهای خود را تربیت کنید؟2" به فروشی معادل 95 میلیون دلار در آمریکای شمالی و هفتاد و شش میلیون دلار در کشورهای دیگر دست یافت.

در روز اول اکران فیلم هجده میلیون دلار کسب کرد و در هفته‌ی اول با فروش 49 میلیون دلار جایگاه دوم جدول بعد از "خیابان جامپ22" ایستاد.

این فیلم در جشنواره کن 2014 و در بخش خارج از مسابقه نمایش داده شد.


انتهای پیام/اس
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار