عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام گفت: ‌امروزه شاهد ‌صدها محصول و شگفتی علمی و عملی هنرمندانه متخصصان دفاعی كشورمان ‌در حوزه صنعت دفاعی ‌هستيم كه نتيجه خودباوری است.

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران، به نقل از وزارت دفاع، حسین صفارهرندی در نشست سیاسی سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع با بیان اینكه امام(ره) با هدایت‌های خود كاروانی را به حركت درآوردند که توانست‌ عرصه‌های جدیدی را در نقاط مختلف عالم با خود همراه كند، افزود: ‌امروز انقلاب اسلامی به عنوان یكی از واقعیت‌های بزرگ دوران معاصر، خود را به ادبیات سیاسی دنیا و به ژئوپولتیك حساس جهان تحمیل كرده است.


‌وی با بیان اینكه مدیریت امام(ره) ‌از جنس رهبری و حكومت بر دل‌ها و تسخیر جان‌ها بود، اظهار داشت: بنیانگذار كبیر انقلاب ‌ظرفیت‌های درونی ملت ایران را احیا كرد ‌و باعث رشد و ارتقاء ایران اسلامی شد.

‌عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ‌با تبیین علت شكست انقلاب‌‌ در دیگر كشورها تصریح كرد: علت شكست در سایر كشورها این است كه دعوت رهبرانشان در واقع دعوت به خود بوده است و نه خدا، در حالی كه دعوت امام(ره) همواره دعوت به خدا و قرآن بوده است‌.

صفارهرندی با تاكید بر اینكه امام(ره) این فرمول را می‌دانستند كه اگر در جایی انحراف ایجاد شود، بنیان آن حتما فرو خواهد ریخت، تاكید كرد: ‌در هر حكومت و نظامی اگر دل‌ها به آرمان و اهدافشان مردد و مشكوك باشد و تردید در دل‌ها نسبت به حقانیت در راه پدید آید نزول این بلا بر سرآن حكومت مانند پیشینیان منحرف، قطعی است.





‌عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام اضافه كرد: امام(ره) ‌به ما آموختند كه اگر می‌خواهیم وضعیت كشور تغییر كند باید اول در خودمان تغییر و تحول ایجاد كنیم.‌

وی با اشاره به پیروزی مسلمین در جنگ بدر و گرامیداشت یاد نام‌آوران جنگ تحمیلی نظیر حاج احمد متوسلیان ادامه داد:‌ این عزیزان به ما آموختند كه می‌توان با نفرات كم اما با دل‌ها‌ی سپرده به خدا و خودباوری كارهای بسیار بزرگی انجام داد.

‌صفارهرندی آرامش‌یابی بعد از ‌دوره طاغوت را نتیجه و محصول آرامش و اطمینان درونی ملت ایران دانست و گفت: ‌امروزه شاهد ‌صدها محصول و شگفتی علمی و عملی هنرمندانه متخصصان دفاعی كشورمان ‌در حوزه صنعت دفاعی ‌هستیم كه نتیجه خودباوری است.

وی با بیان اینكه امام(ره) خودباوری را به عنوان یك اصل اساسی و اعتقادی به ملت ایران آموختند، خاطرنشان كرد: در صحنه عمل و محیط واقعی ‌سوریه دیدیم كه تجهیزات به ظاهر معجزه‌گر دشمنان در برابر ایمان و ظرفیت‌های خودباورانه ملت سوریه كاملا‌ ناكارآمد بود‌.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ‌با انتقاد از اینكه برخی‌ها باور دارند كه تنها راه رسیدن به قدرت وابستگی به ابرقدرت‌هاست، گفت: ملت ایران ‌خود ابرقدرت است‌ و اگر از ظرفیت‌های‌ درونی و اراده ‌مصمم و ایمان مستحكم خود بهره بگیریم ‌هرگاه با ابرقدرت‌ها روبه رو شویم دشمنان عقب‌نشینی خواهند‌ كرد.

وی با اشاره به ‌تحریم‌های ‌ظالمانه دشمنان علیه ایران متذكر شد: ‌باید همچنان در مقابل دشمنان ‌با صلابت بایستیم و با تمسك به خداوند متعال ‌با تكیه بر توان داخلی از این بن بست‌ها خارج خوهیم شد.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار