با موافقت نمایندگان؛

طرح افزایش نرخ باروری پس از تصویب در صحن علنی، به کمیسیون بهداشت بازگردانده شد

کلیات طرح افزایش نرخ باروری و پیشگیری از کاهش رشد جمیعت پس از تصویب در صحن علنی مجددا به کمیسیون بهداشت و درمان بازگردانده شد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران؛ نمایندگان مجلس در جلسه علنی امروز با تصویب کلیات طرح افزایش نرخ باروری و پیشگیری از کاهش رشد جمعیت کشور موافقت کردند.
 
یک فوریت این طرح که در جلسه علنی 24 فروردین 93 به تصویب رسیده بود، امروز در حالی در دستور کار مجلس قرار گرفت که نمایندگان با 106 رای موافق، 72 رای مخالف و 8 رای ممتنع از مجموع 207 نماینده حاضر در صحن با کلیات آن موافقت کردند.
 
اما به محض تصویب کلیات این طرح در صحن علنی به درخواست رئیس جلسه طرح مذکور مجددا به کمیسیون بهداشت بازگردانده شد.
 
حجت‌الاسلام و المسلمین سیدمحمدحسین ابوترابی‌فرد که در غیاب لاریجانی ریاست جلسه را برعهده داشت پیشنهاد داد طرح مذکور برای بررسی مجدد رفع اشکالات و ارتقاء مفاد به کمیسیون بهداشت ارجاع شود.
 
ابوترابی فرد تصریح کرد: با استناد به تبصره 2 ماده 155 آئین نامه داخلی ارجاع طرح یا لایحه اگر به نظر رئیس جلسه موجب ارتقاء آن طرح شود، قابل ارجاع به کمیسیون مربوطه است.
 
وی افزود: با عنایت به نظر موافقان و مخالفان و کمیسیون بهداشت و فرهنگی در صورت موافقت نمایندگان این طرح را به کمیسیون ارجاع می‌دهیم.
 
نمایندگان نیز با 162 رای موافق، 11 رای مخالف و 3 رای ممتنع از مجموع 204 نماینده حاضر در صحن با ارجاع طرح افزایش نرخ باروری و پیشگیری از کاهش رشد جمعیت کشور به کمیسیون بهداشت موافقت کردند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار