در دیدار تیم ملی ایران و یاران مسی اتفاق افتاد

خوشحالی عجیب و غریب گزارشگر آرژانتینی + فیلم

گزارشگر آرژانتینی دیدار تیم ملی ایران و آرژانتین که در حین گزارش مسابقه، امیدی به نتیجه‌گیری تیمش نداشت، به شدت از به ثمر رسیدن تک گل بازی توسط "مسی" به وجد آمده و خوشحالی عجیبی از خود نشان می‌دهد.

به گزارش گروه چند رسانه‌ای باشگاه خبرنگاران، ایران در دومین دیدار خود از مرحله مقدماتی رقابت‌های جام جهانی به مصاف آرژانتین رفت که در این دیدار یکی از بهترین بازی‌های تیم ملی را رقم زد و در شبی که شایسته پیروزی بود با اشتباه داوری بازی را واگذار کرد.

در روزی که آرژانتینی‌ها در مقابل بازی ملی‌پوشان کشورمان حرفی برای گفتن نداشتند، در دقیقه 91 مسابقه "لیونل مسی" ستاره این تیم که در طول بازی توسط مدافعان ما مهار شده بود، توانست گل پیروزی‌بخش آرژانتین را بزند.

در ادامه گزارشگر آرژانتینی که در حین گزارش مسابقه امیدی به نتیجه‌گیری تیمش نداشت، به شدت از به ثمر رسیدن این گل به وجد آمده و خوشحالی عجیبی از خود نشان می‌دهد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
غلامعلی مهیار
۱۱:۱۶ ۰۴ تير ۱۳۹۳
آقای مسی جان یا تیم آرژانتین فکر می کنید با حق بازی کهداور به نفع شما کار کرد درست است اگر روزی به کلیسای برای دعا کردن هر کدام از فوتبال لیستهایی که در برابر ایران مسابقه داده بودید دعا کنید که خدایا چرا باید چیزی کهبه نفع دیگران است باید در جیب ما برود اگر فکر میکنید هر لحظه زمان مرگ نزدیک است وبا اعمال خودبه آن دنیا میخواهید بروید سفری به ایران داشته باشید واز ملت ایران وتیم ایران عذر خواهی کنید چون آن وقت است که یک ورزشکار واقعی هستید هر چنددیگر خیلی دیر شده است ولی خداوندوملت ایران اینقدر بخشنده ورئوف هستند که با اغوش بازبه لطف خدا از شما برادر عزیز را در آغوش می گیرند پس قبل از اینکه بمیریم به حساب خود رسیدگی کنیم که خداوندبخشنده است هر جندداور به نفع شما گرفت ولی چه بهتر که خودشما وگروهی از یاران شما عذر خواهی کنند که این گونه از مردان بزرگ است وبهتر در قلب مردم جای خواهید گرفت انشاء الله ما هر جندفوتبالیست نیستم ولی فوتبال لیستها را دوست داریم ومطمئین باشد که شماها در فکر وذهن خودتیم ایران را هم تشویق کرده اید ولی به مناسبتهای سیاسی کشور خود و ورزش هیچ وقت در ملع عام تائید نمی کنید .با پیروزی ایران خدا حافظ وبه امید دیدار که در ایران شما را مردم ایران ملاقات کنند شاید ! .
Iran (Islamic Republic of)
رها
۰۹:۴۶ ۰۴ تير ۱۳۹۳
ببخشيد كونشـــ پاره نشد كه يك گل زده
Iran (Islamic Republic of)
saeed
۰۹:۴۵ ۰۴ تير ۱۳۹۳
حرومشون باد مرده خورهای کثیف
از مسی متنفر بودم اما حالا بیشتر متنفر شدمه دنیا فقط نـــــــــیـــــــــمـــــــــــــــار
خوزستان برزیلته
Iran (Islamic Republic of)
امیرحسین
۰۹:۰۱ ۰۴ تير ۱۳۹۳
تو خواب هم نمیدید که بتونند گل بزنند
Hong Kong
ناشناس
۰۶:۵۲ ۰۴ تير ۱۳۹۳
ای خدااااااااااااااااااا
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۴:۴۳ ۰۳ تير ۱۳۹۳
خوبه نترکید انقدر ذوق کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۶ ۰۳ تير ۱۳۹۳
واقعی بووووود؟چه دلقکی بود گزارشگر خخخخخخخخخخخ!!!
Iran (Islamic Republic of)
نصف نفر
۱۳:۰۶ ۰۳ تير ۱۳۹۳
آره خوب 90 دقیقه سوسکشون کرده بودیم نود دقیقه بهمون حمله کردن نذاشتیم ی گل بزنن باید هم همچین دیونه بازی در بیارن
ولی پیروز میدان ما بودیم
Germany
red
۱۴:۵۷ ۰۳ تير ۱۳۹۳
جناب نصف نفر واقعا از زحمتهایی که کشیدی ممنون خسته نباشی
Iran (Islamic Republic of)
نصف نفر
۱۰:۴۱ ۰۴ تير ۱۳۹۳
خواهش میکنم REDقابل شما رو نداره ههه:))