عضو کمیسیون برنامه و بودجه در مجلس خواهان برخورد دستگاه قضا با عاملان فساد در پرونده کرسنت شد و گفت: قوه قضائیه باید این پرونده را مورد رسیدگی جدی قرار دهد و در آن ملاحظه هیچ فردی را نکند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، "حسینعلی حاجی‌دلیگانی" نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور امروز (سه‌شنبه 3 تیر) درجلسه علنی، با اشاره به اظهارات رییس جمهور در مورد لزوم صلح در برخی موارد، گفت: آقای رییس‌جمهور شما می‌گویید گاهی نیاز داریم که پرچم صلح امام حسن (ع) را بالا ببریم،  اگر روحیه شما روحیه‌ی سپاه امام حسن (ع) است باید بدانید که نمی‌توانید این صلح ننگین را به ملت و رهبری تحمیل کنید.

وی افزود: سپاه هفتاد و دو نفری امام حسین (ع) امروز 72 میلیون در رکاب ولی فقیه است و به کسی اجازه نمی‌دهد که به این ملت و رهبری جام زهر بنوشاند. 

حاجی دلیگانی با مورد خطاب قرار دادن روحانی، تصریح کرد: شما رییس قوه مجریه هستید نه ایدئولوگ انقلاب و یا مسئول مکتب نیاوران، به کار و معیشت مردم برسید و به قول‌هایتان عمل کنید.

این نماینده مجلس ضمن متهم کردن قاضی عالی دادگاه کرسنت به تبانی با طرف اماراتی، گفت: از سرداور این پرونده نمی‌توان انتظار حکم عادلانه داشت با این تبانی‌ها رای دادگاه فاقد ارزش است و ملت زیر بار حرف زور نخواهد رفت.

حاجی دلیگانی خطاب به معاون اول رییس جمهور، گفت: آقای جهانگیری شما در سفر خود به آمل گفتید که در اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها پرداخت نقدی به مردم بیشتر می‌شود پس چرا به وعده خود عمل نمی‌کنید؟
 
وی در ادامه خطاب به وزیر بهداشت از کمبود آمبولانس در حوزه انتخابیه‌اش انتقاد کرد.

این نماینده مجلس با مورد خطاب قرار دادن وزیر نیرو  گفت: به قول و امضای سند  دادن حق آبه اشتراکی وفادار باشید، چرا پیام یک میلیون مردم چهارمحال برای اجرای طرح کارشناسی مطالعه شده  بهشت‌آباد را نمی‌شنوید؟

حاجی دلیگانی افزود: چرا مردن زاینده رود برای شما اهمیتی ندارد، زاینده رود متعلق به همه مردم ایران است، اگر به مردم اصفهان می‌خواهید ظلم کنید به ملت ایران ظلم نکنید.

این عضو مجمع نمایندگان اصفهان با اشاره به دعوت این مجمع از رییس جمهور برای حضور در استان اصفهان، گفت: آقای رییس جمهور سه ماه است که از این دعوت گذشته است مردم منتظر هستند که شما با حضور در استان اصفهان مشکل زاینده‌رود را برطرف کنید. 

حاجی‌دلیگانی ضمن تبریک هفته قوه قضاییه خواهان برخورد دستگاه قضا با عاملان فساد در پرونده کرسنت شد و گفت: قوه قضائیه باید این پرونده را مورد رسیدگی جدی قرار دهد و ملاحظه هیچ فردی را نکند.

این نماینده مجلس در پایان خاطرنشان کرد: ملتش و دولت عراق باید مراقب دسیسه‌های خارجی باشند. آنها که از یک طرف به داعش حکم حمله می‌دهند و از طرف دیگر وزیرشان را برای چانه‌زنی در این زمینه به عراق می‌فرستند، بدانند که ملت آگاه هستند و نمی‌توانند با این دسیسه‌ها کاری از پیش ببرند.  
 
انتهای پیام/
برچسب ها: نطق ، صلح ، دادگاه ، کرسنت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار