سارق حرفه‌ای که در محدوده غرب تهران اقدام به سرقت لوازم خودروی پراید می‌کرد، با شلیک 5 تیر پلیس متوقف شد.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، ساعت 0445 روز گذشته برابر اعلام مركز پيام در خصوص حضور سارق در حين سرقت خودرو پرايد در آدرس خيابان دولت ماموران گشت خودرويي و موتور سوار 110 بلافاصله در محل حاضر و متهم را كه بعدا خود را به هويت "غلام " معرفي نمود با خودرو پرايد سفيد که پلاك آن مخدوش بود مشاهده کردند که سارق به محض دیدن ماموران متواری شد.
 
به دنبال این موضوع ماموران جهت دستگیری نامبرده اقدام به تعقیب و گريز کردند و با شلیک 5 تیر به سمت خودروی متهم، لاستيك جلو سمت راست خودرو دچار تركيدگي شد اما متهم همچنان به صورتي كه خودرو روي رينگ حركت مي كرد، از خيابان يخچال به خیابان صدر وارد شد و در آنجا با موتور سيكلت ماموران برخورد کرد.
 
در نهایت متهم با رها نمودن خودرو به صورت پياده اقدام به فرار مي‌کند كه ضمن مقاومت و درگيري با ماموران درحالیکه از ناحيه سر نيز دچار جراحت ميگردد دستگير و با خودروی گشت به كلانتري انتقال داده می‌شود.
 
همچنین ماموران طي بازرسي از خودرو مقداري ابزار الات مخصوص سرقت کشف و ضبط گرديد.
 
سرهنگ منصور حمیدوند رئیس کلانتری کلانتری124قلهک درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران، گفت: در بازجویی‌های صورت گرفته از این سارق حرفه‌ای اظهار داشت که در خصوص سرقت لوازم خودرو دو فقره سابقه كيفري دارد و اخيرا" نيز مدت يك ماه است در خصوص سرقت لوازم خودرو در محدوده قلهك و غرب تهران فعاليت دارد.
 
گفتنی است، متهم به همراه پرونده مقدماتی جهت تحقیقات تخصصی تر و کشف سایر جرایمش در اختیار کارآگاهان پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار