نماینده مردم کرمانشاه با اشاره به افزایش 4برابری نرخ کرایه حمل بار محصولات کشاورزی نسبت به سال گذشته گفت: از دولت خواستارم که نسبت به پرداخت مابه تفاوت این هزینه به کشاورزان اقدام کند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، سید سعید حیدری‌طیب نماینده مردم کرمانشاه در تذکر شفاهی خود در جلسه علنی امروز شورای اسلامی گفت: سخنان من خطاب به وزرایی است که اهمیتی برای درخواست‌های نمایندگان قائل نیستند در حالیکه از لحاظ قانونی آنها مکلفند به درخواست وکلای مردم توجه داشته باشند.
 
وی با بیان اینکه این نمایندگان یا واقف به مسائل قانونی نیستند و یا توجهی به خواست نمایندگان ندارند، ادامه داد: آنها فراموش کرده‌اند که در زمان رأی ا عتماد چقدر در راهروهای مجلس برای گرفتن رأی اعتماد از نمایندگان خواهش می‌کردند.
 
وی در ادامه طی تذکری خطاب به دولت اظهار داشت: شاهد افزایش تساعدی نرخ کرایه حمل بار محصولات کشاورزی نسبت به سال گذشته هستیم و نرخ کرایه حمل بار 4برابر سال گذشته شده است و این موضوع به دلیل اجرای قانون هدفمند کردن یارانه‌ها است لذا از دولت می‌خواهم که نسبت به پرداخت مابه‌التفاوت این هزینه به کشاورزان اقدام کند.

نماینده مردم کرمانشاه در پایان در مورد وضعیت بانک‌ها نسبت به دریافت سود بیش از حد از مردم به دولت تذکر داد و گفت: این موضوع برخلاف شرع و قانون است.
 
انتهای‌پیام/

برچسب ها: دولت ، پرداخت ، ما به تفاوت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار