در منطقه 18 صورت می‌گیرد

تعطیلی کارواش‌های بدون مجوز و فاقد سیستم تصفیه فاضلاب در جنوب غرب پایتخت

مدیر اداره ساماندهی شهرداری منطقه18، از ساماندهی و تعطیلی کارواش‌های بدون مجوز و فاقد سیستم تصفیه فاضلاب در این منطقه خبر داد.

امیرحسین علیزاده، مدیر اداره ساماندهی شهرداری منطقه 18 در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: اجرای طرح تعطیلی کارواش‌های بدون مجوز و فاقد سیستم تصفیه فاضلاب در نواحی 7گانه منطقه 18 در دستور کار اداره ساماندهی شهرداری این منطقه قرار دارد.
وی ادامه داد: این طرح پس از دستور و ابلاغ مدیر کل محیط زیست استان تهران در نشست تخصصی چالش‌ها و راهکارهای محیط‌زیست در منطقه 18 به منظور کاهش آلاینده‌های محیط زیست، افزایش سلامت و رفاه حال شهروندان در دست اجرا است.

علیزاده، اظهار داشت: در این طرح با حضور کارشناسان اداره ساماندهی منطقه 18 در نواحی 7گانه این منطقه پس از شناسایی کارواش‌های بدون مجوز و فاقد سیستم تصفیه فاضلاب واحدهای این صنف تعطیل خواهد شد.

وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح افزود: تشکیل تخصصی ساماندهی کارواش‌های بدون مجوز و فاقد سیستم تصفیه فاضلاب در نواحی 7گانه منطقه18، تعطیلی کارواش‌های آلاینده محیط‌زیست از اقدامات اجرایی این طرح است.

علیزاده خاطرنشان کرد: ساماندهی و انتقال مشاغل آلاینده و مزاحم محیط‌زیست در محلات 16گانه و نواحی 7گانه منطقه 18، ساماندهی کیوسک‌های مطبوعاتی، اجرایی طرح مبارزه با جانوران مضر شهری از اقدامات دیگر شهرداری منطقه 18 است.

انتهای پیام/

برچسب ها: تعطیلی ، کارواش ، تصفیه ، فاضلب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار