"خشایار راد":

بازی تیم ملی مادربزرگم را به وجد آورد

بازی فوتبالیست‌های كشورمان در مقابل آرژانتین مادربزرگم را به وجد آورد.

"خشایار راد" بازیگر سینما و تلوزیون در خصوص بازی" ایران – بوسنی " به خبرنگار سینما باشگاه خبرنگاران گفت:امروز صحبت از مرگ و زندگی است و بچه های تیم ملی كشورمان با تمام تلاششان در زمین فوتبال حضور می‌یابند.
 
وی افزود: در بازی افتخارآفرینی كه در برابر آرژانتین از خود به نمایش گذاشتند ثابت كردند كه لایق بهترین‌ها هستند و یك بازی عقلانی را از خود نشان دادند.

وی در ادامه با اشاره به خبرگزاری‌های خارجی نسبت به بازی‌ تیم ملی فوتبال كشورمان اظهار داشت: بازی ایران باعث شد خبرگزاری تمام كشورها پرونده دیگری برای تیم ملی ایران باز كنند و بازی را یك بازی قهرمانه در مقابل آرژانتین بنامند.
 
بازیگر سینما و تلوزیون در ادامه در خصوص به وجد آمدن مادربزرگش در زمان دیدن فوتبال اظهار داشت:
مادربزرگم در زمان دیدن بازی فوتبال چنان به وجد آمده بود كه اگر خودمان قصد داشتیم او را شاد كنیم نمی‌توانستیم به این خوبی موفق شویم.
 
وی در مورد نتیجه بازی " ایران – بوسنی " عنوان كرد: گمان می‌كنم بازی خوب بچه‌ها مقابل آرژانتین ما به نتیجه ( 2-1 ) به نفع ایران در بازی با بوسنی دست یابیم.

وی در پایان در خصوص تله فیلم " مثبت - منفی " خاطر نشان كرد: در حال حاضر در تله فیلم " مثبت - منفی " حضور دارم و بازیگرانی چون كامران تفتی و بهنوش بختیاری همبازی هستم . هدف این تله فیلم در خصوص اعتیاد به دنیای مجازی است و همین اعتیاد منجر به اتفاقاتی در راستای زندگی دخترم در این فیلم می‌شود.

 
انتهای پیام/


برچسب ها: بازی ، آرژانتین ، کشور ، تیم ، ملی ، دنیای ، مجازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار