مدیرکل روابط عمومی و تشریفات قوه قضاییه گفت: طی 5 سال گذشته تلاش کردیم برنامه‌هایی را در مورد مسایل حقوقی تولید و پخش کنیم تا به مردم آگاهی بدهد، اما متاسفانه در سریال‌ها و فیلم‌ها به مردم مسایل حقوقی آموزش داده نمی‌شود.

به گزارش حوزه حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران، "حسن رحیمی" مدیرکل روابط عمومی و تشریفات قوه قضائیه صبح امروز چهارشنبه(4تیرماه) در جمع عوامل سریال "کپی برابر اصل" و مسئولان کانون سردفتران و دفتریاران قوه قضائیه اظهار داشت: یکی از مهمترین اقداماتی که می‌تواند در جهت رعایت قانون انجام شود ساخت سریال‌های آموزشی است.

وی افزود: طی 5 سال گذشته تلاش کردیم برنامه‌هایی را در مورد مسایل حقوقی تولید و پخش  کنیم تا به مردم آگاهی بدهد، اما متاسفانه در سریال‌ها و فیلم‌ها به مردم مسایل حقوقی آموزش داده نمی‌شود.

مدیر کل روابط عمومی و تشریفات قوه قضاییه ادامه داد:  چندی پیش در یک فیلم پلیسی که مربوط به موضوع قتل بود تغییراتی ایجاد کردیم تا مردم با مسایل حقوقی آشنا شوند.
 
رحیمی با اشاره به این که مخالف برنامه‌های مشارکتی است گفت: من ساخت برنامه‌های مشارکتی با صدا و سیما را قبول ندارم زیرا بر اساس برنامه پنجم توسعه، صدا و سیما ملزم به آگاهی بخشی در حوزه مسایل قضائی است،‌چرا که هرچه آگاهی مردم افزایش پیدا کند به همان میزان جرایم کاهش پیدا خواهد کرد.

مدیرکل روابط عمومی و تشریفات قوه قضاییه خاطرنشان کرد: ما آمادگی داریم به فیلمسازان و کارگردانان مشاوره حقوقی رایگان بدهیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار