زاهدان //

خدمت به حجاج مدیریت جهادی می خواهد

رئیس سازمان حج و زیارت کشور گفت: جنس کار حج و زیارت، خدمت به زائر است با توجه به پراکندگی، نوع خدمت از جنس و مقوله مدیریت جهادی است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زاهدان.، سعید اوحدی در همایش کارگزاران حج و زیارت افزود: در آخرین روزهای ماه پر فیض شعبان قرار داشته و کم کم برای ضیافت الهی آماده می‌شویم و این توفیق را یافته تا امروز در جمع مردم خوب سیستان و بلوچستان و این استان ارزشمند باشیم.

وی ادامه داد: سازمان حج و زیارت و کارگزاران، مدیران مختلف مجموعه‌ها، خدمت به زائر توفیقی است که نصیب ما شده و چه چیزی برتر از اینکه به زائران خانه الهی در ماه رمضان، ماه ضیافت خداوند خدمت کنیم.

اوحدی اضافه کرد: در حوزه سازمان حج و زیارت این چهار کلید واژه‌ای مقام معظم رهبری یعنی «اقتصاد، فرهنگ، با استراتژیک عزم ملی و مدیریت جهادی» تبیین و اهدافی را برای آن در نظر گرفته و راهکارهایی نیز ارائه شود.

وی گفت: به منظور رفاه حال زائران ایرانی به بیت‌الحرام و مقابله با رشد قیمت‌ها، اقامتگاه‌های بزرگ در مدینه منوره با مشارکت سرمایه‌گذاران سعودی ایجاد می‌شود.

معاون سازمان حج و زیارت کشور تصریح کرد: در حوزه حج و زیارت ما تجلی پیوند بین اقتصاد و فرهنگ را مشاهده می‌کنیم که منافع اقتصادی و معنوی زیادی در موضوع حج وجود دارد.

  انتهای پیام //

برچسب ها: خدمت ، حجاج ، مدیریت ، جهادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.