بازیگر نقش شهید مصطفی چمران با اشاره به چند بعدی بودن شخصیت شهید چمران، گفت: از شیوه پروژه "چ" ناراضی‌ام.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران؛"فریبرز عرب نیا" در مصاحبه با روزنامه السفیر لبنان در پاسخ به سوالی در مورد فیلم سینمایی "چ" گفت: در آغاز مهم‌ترین چیزی که می‌توان در مورد "شهید چمران" گفت این است که ایشان شخصیتی عادی نبوده بلکه شخصیتی پیچیده و عمیق داشته است.

وی در ادامه با بیان اینکه واقعیت‌های زیادی با "شهید چمران" مرتبط است مثلا ایشان در علوم فیزیک و ریاضیات جزء نوابغ به شمار رفته و همزمان فردی عارف بوده است، گفت: صرف نظر از واقعیت‌های دیگر پیرامون زندگی شخصی و خانوادگی وی، غیرممکن است که در مورد تمامی پیچیدگی‌های شخصیتی "چمران" سخن گفت.

این بازیگر سینمای ایران همچنین با اشاره به اینکه هنگامی که در مورد شخصیتی مانند "چمران" فیلمی ساخته می‌شود باید بر یک بُعد و ابعاد دیگر شخصیت وی تمرکز کرد، اضافه کرد: اما ابعادی که فیلم "چ" برای تعریف شخصیت وی برگزیده بود آن چیزی نیست که باور پذیر باشد و باید گفت که این فیلم چیزی نیست که من دوست داشته باشم و متاسفانه از پروژه "چ" ناراضی هستم.

"عرب نیا" در بخش دیگری از مصاحبه خود در مورد سریال مختارنامه گفت: ما به عنوان بازیگر نقش خود را ایفا کرده و اگر بازیگر خوبی باشیم میتوانیم شخصیتی خوبی را ارائه دهیم.

وی افزود: اگر احساس این را داشتید که مسئولیت متقاعد کردن مردم را با شخصیتی داشته باشید پس این موضع به معنای بازیگری نیست و این آن چیزی نیست که آن را درک می‌کنید.

بازیگر نقش مختار همچنین در مورد سیاست‌های دولت "محمد خاتمی" و "محمود احمدی نژاد" در مورد سینما گفت: به اعتقاد من هنر جایگاه والاتری از سیاست و عرصه‌های دیگر دارد.


انتهای پیام/
برچسب ها: فریبرز ، عرب ، ایران ، چمران ، عراق ، شهید ، عارف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار