کمک تجار و استانداران مصری به اقتصاد کشورشان

در حالی که عبدالفتاح السیسی روز گذشته از چشم پوشی از نیمی از ثروت وحقوقش به منظور کمک به اقتصاد مصر سخن گفت؛ تجار و استانداران مصری نیز اقدام به بخشیدن برخی از اموالشان به منظور کمک به اقتصاد مصر نمودند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از روسیا الیوم، در حالی که عبدالفتاح السیسی روز گذشته در جشن فارغ‌التحصیلی گروه جدید دانشجویان دانشکده جنگ، اعلام کرد که از نیمی از ثروت و نیز حقوق خود به منظور کمک به اقتصاد مصر چشم پوشی می‌نماید، برخی از تجار و استانداران مصری نیز اعلام کردند که نیمی از حقوق خود را برای پیشرفت اقتصاد مصر می بخشند.

محمدالأمین از اعضای صندوق حمایت از مصر اعلام کرد که نیمی از املاک خود را برای حمایت از اقتصاد کشورش می‌بخشد و همچنین سرلشکر "احمد بهاءالدین القصاص" استاندار استان "اسماعیلیه" مصر نیز اعلام کرد که نیمی از حقوق خود را بدین منظورکمک می‌کند واستاندار استان بحیره مصر سرلشکر مصطفی هدهود نیز اعلام کرد که از نیمی از حقوق خودبه مدت6 ماه چشم پوشی می‌نماید.

همچنین بسیاری دیگر از نیروهای دولتی در مصر اقدام به این کار برای حمایت وپشتیبانی از اقتصاد مصر نمودند.

این درحالی است که بانک مرکزی مصر نیز حسابی را تحت عنوان "زنده باد مصر"  به منظور دریافت کمک‌های اقتصادی ملی باز کرده است.

گفتنی است "زنده باد مصر" شعار مخصوص انتخاباتی عبدالفتاح السیسی قبل از برعهده گرفتن پست ریاست جمهوری در مصر بوده است.


انتهای پیام/ 
برچسب ها: بین الملل ، تجار ، مصر ، ثروت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار