مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید پردیس بر لزوم پیگیری مترو شهر پردیس با توجه به بار جمعیتی پیش‌ رو و نیاز ساکنان شهرستان پردیس تاکید کرد.

حسن ولی‌ پور در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: مسئولیت‌ شهرهای جدید شریف ‌آباد و ایوانکی بر عهده شرکت عمران پردیس قرار گرفت.

وی ادامه داد: مسئولیت ‌های شهرهای جدید شریف ‌آباد و ایوانکی نیز بر عهده شرکت عمران پردیس و هیئت مدیره این شرکت قرار داده شده است.

ولی ‌پور با بیان اینکه در ایوانکی تعدادی واحد مسکونی در حال احداث است، افزود: در شریف ‌آباد نیز در مراحل ابتدایی گرفتن سند و نقشه هستیم و شرکت عمران پردیس علاوه بر ساخت مسکن، مباحث شهرسازی را نیز انجام می ‌دهد.

مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید پردیس ایجاد فضای سبز، فضاهای ورزشی، فرهنگی، احداث مسجد، درمانگاه و کلانتری را از جمله مباحث شهرسازی عنوان کرد و افزود: همچنین به نمایندگی از دولت، سند حدود 5 هزار هکتار از زمین ‌های دولت به نام شرکت عمران شهر جدید پردیس خورده است.

وی با بیان اینکه در شهر جدید پردیس بیش از 20 هزار کارگر مشغول به کار هستند، تصریح کرد: نسبت به سال گذشته، فعالیت شرکت عمران پردیس بهتر شده؛ تا قبل از حضورم در شرکت عمران، فکر می ‌کردم تمام مسکن مهر پردیس در کنار آزادراه است.

ولی‌ پور تصریح کرد: بعد از حضور خود در این شرکت متوجه شدم، یک طرح 35 هزار واحدی در این شهر قرار دارد که هیچ‌ کدام از آن‌ها حتی مسیر بزرگراه و آزادراه را نیز نمی ‌بینید.

مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید پردیس اضافه کرد: روزانه در حدود چهار یا پنج میلیارد تومان در این شهر فعالیت عمرانی صورت می ‌گیرد.

وی ادامه داد: سرعت کار نیز مطلوب شده و از کمیسیون عمران مجلس و دیگر وزارت ‌خانه ‌ها برای اینکه همزمان با وزارت راه و شهرسازی، وزارت ‌خانه‌ های دیگر نیز در پردیس حضور پیدا کنند، کمک می ‌خواهیم و طبق ماده 10 قانون، برای ایجاد شهرهای جدید، باید وزارت‌های نیرو، نفت وظایف خود را طبق قانون انجام دهند/س 
برچسب ها: مترو ، پردیس ، جمعیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.