با حضور مسئولان کشوری و استانی محسن قنبری به عنوان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی اردبیل معرفی شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل؛ در مراسمی که دیروز در سالن شرکت آب منطقه‌ای اردبیل برگزار شد، از زحمات پرویز عباسی مدیرعامل سابق و فتح‌الله نوخواه سرپرست قدردانی شد و محسن قنبری به عنوان مدیرعامل جدید شرکت آب و فاضلاب روستایی استان اردبیل معرفی شد.

در این مراسم مدیرعامل سابق شرکت آب و فاضلاب روستایی استان اردبیل خاطرنشان کرد: اعتبارات اندک و محدود دولتی به هیچ‌وجه پاسخگوی فعالیت‌های شرکت آب و فاضلاب روستایی نبوده و ما راهی جز روی آوردن به کسب منابع اعتباری از سوی بخش خصوصی و فعالان در این حوزه نداریم.

پرویز عباسی گفت: حتی در حوزه جذب سرمایه‌گذاران نیز به دلیل مشکلات و نارسایی‌هایی که در این حوزه وجود دارد ما با تنگنا روبه‌رو بودیم و نتوانسته‌ایم اعتبارات بخش آب و فاضلاب روستایی را تامین کنیم.

وی با بیان اینکه با منابع محدود نمی‌توانیم تاسیسات جدید ایجاد کنیم و بیشتر از این در این زمینه سرمایه‌گذاری‌ها را شاهد باشیم، ادامه داد: 70 درصد روستاهای استان اردبیل تحت پوشش آب و فاضلاب روستایی هستند و تجهیزات آنها نیاز به نگهداری و مراقبت دارد که بهتر است با واگذاری امور به مردم در این زمینه برنامه‌ریزی مناسب انجام شود.

مدیرعامل سابق شرکت آب و فاضلاب روستایی استان اردبیل به اجرای طرح‌ها با واگذاری به بخش خصوصی در حوزه آب و فاضلاب روستایی اشاره کرد و یادآور شد: نقاط قوت این امر مورد بازنگری قرار گرفت تا مانند استان‌های دیگر بتوانیم موانع را از سر راه برداریم.

عباسی افزایش قیمت‌ها و نوسانات در این زمینه را یکی از مشکلات جدی بیان کرد و گفت: در این زمینه پیمانکاران سپر بلا شده‌اند و به رغم رشد قیمت‌ها کاهش نارسایی‌ها را در این زمینه شاهد بودیم.

وی مشکل دیگر را در این ارتباط عدم تخصیص اعتبارات به شکل واقعی در سال‌های گذشته بیان کرد و افزود: با اختصاص 18 درصد اعتبارات سالانه نمی‌توان وضعیتی مطلوب‌تر از این شرایط داشت.

عباسی در ادامه ارائه خدمات به روستاییان را یادآور شد و گفت:‌ در حالی که شهرنشینان ما به صورت غیر‌حضوری و الکترونیکی خدمات این شرکت را دریافت می‌کردند نباید اسباب آزار و اذیت روستاییان در مراجعه حضوری پیش می‌آمد و ما در حل این مشکل 9 سایت خدمات شرکت را در روستاها راه‌اندازی کردیم تا با همکاری دفاتر آی.‌سی‌.تی ارائه خدمات الکترونیکی را به روستاییان شاهد باشیم.

انتهای پیام/ش/ن

برچسب ها: اردبیل ، معرفی ، مدیر ، عامل ، آب ، فاضلاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.