مدیرکل ورزش و جوانان مازندران گفت: نماز و قرآن شاه کلید همه خوشبختی ها است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری ، احمد سعادتمند در همایش نماز و قرآن که در سالن اهل البیت مصلی ساری برگزار شد، افزود: نماز ستون دین و شاه کلید همه خوشبختی ها است.

وی با اشاره به تاکید فراوانی از سوی ائمه اطهار درباره قرآن و نماز شده است، تصریح کرد: بهترین وابستگی و هم صحبت شدن با خدا از طریق نماز آنهم نماز شب میسر می شود.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران در ادامه درباره اهمیت و بها دادن به نماز در اول وقت تصریح کرد: امام علی (ع) در محراب به شهادت رسید و حضرت امام حسین (ع) در واقعه ظهرعاشورا زیر تیغ و شمشیر دشمن دو بار نماز جماعت اول وقت برگزار کردند.

سعادتمند با بیان اینکه به فرموده پیامبر اکرم(ص) بهترین کارها نماز اول وقت به جای آوردن است، اذعان داشت: در حال حاضر ورزشکاران نوجوان و جوان در استان حضور دارند که برای مقابله با حریفان با وضو و توکل به خدا وارد مسابقه می شوند.

وی در پایان از برنامه های بسیار خوب و ارزنده از سوی معاونت فرهنگی ورزش و جوانان مازندران در سال نهضت و قرآن برای جامعه ورزش استان خبر داد و خاطرنشان کرد: یک ورزشکار و قهرمان ملی زمانی می تواند موفق شود که توکل به خدا، نماز و قرآن را از یاد نبرد./ش/ن


برچسب ها: نماز ، قرآن ، ورزش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.