حجت‌الاسلام والمسلمین ابوترابی فرد در مراسم بزرگداشت شهدای هفتم تیر:

"شهید بهشتی" نقش بی بدیلی در تدوین قانون اساسی داشت/ ضعف اعضای 1+5 در برابر ایران

نایب رئیس مجلس گفت: امروز اگر با اقتدار توانسته‌ایم تحریم‌ها را به فرصت تبدیل کرده و در گفتگوهای پرچالش با 1+5 از خود دفاع کنیم، به خاطر استقامت ملت ایران است.

به گزارش خبرنگار حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران، حجت‌الاسلام والمسلمین "سید محمدحسن ابوترابی فرد" با حضور در مراسم بزرگداشت شهدای هفت تیر که امشب در محل یادمان شهدای هفت تیر برگزار شد گفت: "شهید بهشتی" سید شهدای انقلاب اسلامی نقش بی بدیلی در تدوین قانون اساسی داشت.
 
وی تصریح کرد: ملت ایران، چهر‌ه‌های سیاسی هوشمند و وفاداران به اسلام در سایه فهم صحیح اسلام و تفکر ناب فقاهتی که امام(ره) بنیانگذار آن بودند در آن گام برداشتند.
 
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مرحله دوم استقامت در راه است و هنر ملت ایران انتخاب رهبر صالح نیست بلکه هنر مردم ایران استقامت در راه است.  
 
وی بیان داشت: ایجاد شکاف در مدیریت سیاسی کشوردر بحبوحه جنگ باعث شد که شاهد زاویه گرفتن و فاصله عمیق مدیر اجرایی اول کشور در جایگاه مدیریت قوای نظامی با نیروهای انقلاب شویم.
 
حجت‌الاسلام والمسلمین ابوترابی فرد افزود: این شکاف به خلق معضل جدی در ساختار سیاسی کشور منجر شد و در این شرایط فاز نظامی جریان نفاق کلید خورد و در 30 خرداد سال 60 منافقین با اعلام رسمی فعالیت خود و با اعتقاد قلبی به پیروزی سریع ، از آن جهت که می‌دانستند در چه حوزه‌های کلیدی حضور دارند؛ نقطه‌های محوری نظام را هدف قرار دهند.  
 
نماینده مردم تهران در مجلس تصریح کرد: منافقین در روز شش تیر ماه مقام معظم رهبری را در مسجد ابوذر با یک انفجار هولناک تا مرز شهادت پیش بردند و در هفتم تیر ماه شاهد انفجار هولناک و خبر باور نکردنی شهادت مدیران ارشد کشور بودیم که براین اساس دکتر بهشتی، 4 وزیر دولت، 30 نماینده مجلس و حدود 20 معاون وزیر شهید شدند.
 
نایب رئیس مجلس اظهار داشت: کدام نظام سیاسی در آغاز تولد خود با چالشی سخت روبه رو شد اما با اقتدار به راه خود ادامه داد و توانسته بر عزت و اقتدار خود بیافزاید.
 
حجت‌الاسلام والمسلمین ابوترابی فرد بیان داشت: آن چه که پس از انفجار در تهران شاهدش بودیم روح استقامت و پایداری بود و آثاری از تزلزل در راه دیده نمی‌شد.
 
وی افزود: این که امروز انقلاب در برابر نظام سلطه تهدیدها را به فرصت تبدیل می‌کند به خاطر ظرفیتی است که خلق شده چرا که تحریم بانک مرکزی هر کشور مساوی با سقوط آن کشور است.  
 
نماینده مردم تهران تصریح کرد: امروز با اقتدار توانسته‌ایم تحریم‌ها را به فرصت تبدیل کنیم و در گفتگوهای پرچالش با 1+5 از خود دفاع کنیم چرا که در مذاکرات، گروه 1+5 در موضع ضعف در برابر ایران قرار دارند البته این اقتدار برآمده از استقامت ستودنی ایران است.  
 
وی ادامه داد: ایران در خارج از کشور بازوان قدرتمندی دارد چرا که جبهه مقاومت اسلامی شکل گرفته و در خارج از مرزها در لبنان، سوریه و فلسطین استکبار سیلی سختی از انقلاب دریافت می‌کند.  
 
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: عراق امروز متحد ایران است به همین خاطر نیروهای استکبار و بعثی با تمام قدرت می‌خواستند از آن برای مقابله با انقلاب اسلامی بهره بگیرند بنابراین باید استقامت در راه را پاس داشت. 

انتهای پیام /
برچسب ها: ایران ، دفاع ، تحریم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار