علیرضا قربانی خواننده موسیقی سنتی گفت: هر نوع موزیک سنتی در آلبوم تلفن همراه من وجود دارد اما موسیقی و خوانندگان پاپ را گوش نمی کنم.

 به گزارش خبرنگار موسیقی باشگاه خبرنگاران؛ برنامه ی امروز "موسیقی من" با اجرای فرزاد حسنی از شبکه رادیو جوان به روی آنتن رفت.

بنابراین گزارش، ابتدا فرزاد حسنی آیتم هایی را معرفی کرد و بعد از آن بخشی از کنسرت ده روز پیش امیر حاجیلو در بندر عباس و همچنین از کنسرت محمد علیزاده هم آهنگ معروف "ازعشق بارون به دریا زدم" در این برنامه را پخش کردند. 

فرزاد حسنی با اشاره به برنامه ی هفته گذشته خود عنوان کرد: هفته پیش مهمان موسیقی من فرزاد فرزین بود و او نیز اعلام کرد که آهنگی مخصوص تیم ملی در جام جهانی خواندم و دو روز پیش این آهنگ را داد تا برای اولین بار در برنامه موسیقی من پخش شود.

بعد از صحبت های فرزاد حسنی آهنگ جام جهانی فرزاد فرزین از این برنامه پخش شد.

در ادامه نیز علیرضا قربانی خواننده ی موسیقی سنتی کشورمان در تماس تلفنی بر روی آنتن آمد و در خصوص آلبوم هایش و موسیقی پاپ اظهار داشت: خواندن موسیقی های قدیمی برایم دینی بود که ادا کردم چراکه دوران درخشانی را با استادان بزرگی چون استاد تجویدی و ملک گذراندم.

وی در پاسخ به سوال مجری که چرا مخاطبان موسیقی های سنتی کم است عنوان کرد: دلیل اصلی کم بودن مخاطبان سنتی نسبت به پاپ است که موسیقی سنتی جدی بوده و نیاز به تامل دارد.

علیرضا قربانی درپاسخ به دیگر سوال فرزاد حسنی مبنی بر آنکه چه نوع موزیک هایی بیشتر در تلفن همراهش ذخیره دارد، گفت:همه ی کارهای استاد بنا و هر نوع موزیک سنتی در آلبوم تلفن همراه من وجود دارد اما از موسیقی های پاپ و خوانندگان  پاپ در تلفن همراهم ذخیره ندارم و این نوع آهنگ ها را گوش نمی کنم.

وی خاطرنشان کرد: به هیچ وجه در عرصه موسیقی سنتی به استادان قدیمی خود نمی رسیم چراکه آموزش در سطح موسیقی سنتی پایین آمده و خوانندگان خودآموز شدند.

بعد از پایان گفتگو فرزاد حسنی و علیرضا قربانی، بنیامین بهادری به روی خط تلفنی این برنامه آمد و با ابراز خرسندی ناصر عبداللهی و نیما وارسته به عنوان موضوع بحث امروز گفت: شب گذشته در کیش کنسرت داشتم و قرار است که امروز ساعت 4 بعدازظهر به یاد نیما وارسته در فرهنگسرای شفق تهران دورهم جمع شویم اما پروازم کنسل شد و مجبور شدیم به قایق به بندرعباس برویم و اکنون که با شما صحبت می کنم در شهر "ناصر عبداللهی" هستم. 

وی در ادامه در خصوص آهنگ "منو ببخش" گفت: این ترانه را فرید سرود و ملودی آن توسط نیما وارسته تکمیل شد و وقتی از ناصر عبداللهی خواستیم که این ترانه را بخواند ابتدا قبول نکرد اما بعد از 2 ساعت نظرش برگشت و این آهنگ را به زیبایی خواند. 



انتهای پیام/اق

برچسب ها: موسیقی ، رادیو ، بنیامین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار