نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس گفت: اجرای درست اقتصاد مقاومتی تحریم های دشمنان را خنثی می کند و می توان آن را برگ برنده نظام دانست.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک، میرگلوبیات در جلسه شورای اداری ساوه افزود:رهبر معظم انقلاب اسلامی در فرمایشات خود بارها بر اجرای اقتصاد مقاومتی تاکید داشته و از مسئولان و مردم خواستار هرچه سریع تر تحقق این مهم در جامعه هستند.

وی افزود:احیای یک اقتصاد صحیح در گرو فراهم آوردن زمینه‌های تولید و رفع نیازهای جامعه از ‏سوی دولت است و در این زمینه باید جهاد اقتصادی همراه با مشارکت مردمی محور اصلی سیاست های اقتصاد مقاومتی باشد.

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس تصریح کرد:مقاوم شدن اقتصاد ملی منوط به درک کانون اصلی اقتصاد مقاومتی است و کانون اصلی را باید در کاهش آسیب پذیری جستجو کرد، بنابراین برای مقاوم سازی اقتصاد ملی باید به کاهش آسیب پذیری‌ها از ناحیه ضعف‌ها و در برابر عوامل تهدید زا توجه ویژه‌ای داشت.

میرگلو بیات با اشاره به اینکه حقق اقتصاد مقاومتی در گرو حمایت از کار و سرمایه ایرانی است گفت: دستیابی به این مهم نیازمند تقویت زیرساخت ها و اصلاح ساختار اقتصادی در مقابل تهدیدهای خارجی است.

وی افزود: کم آبی مهم ترین مانع در توسعه و پیشرفت امور در بخش های مختلف است که باید با صرفه جویی و مدیریت بهینه در مصرف بتوانیم به آن با همکاری مردم و مسئولان دست یابیم.

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس تصریح کرد:باتوجه به ضرورت ساماندهی تقاضای دارو با برند معروف، القای استفاده از آنها مانند داروهای بیماران صعب العلاج هزینه سنگینی به جامعه وارد می کند./س
 
برچسب ها: خنثی ، تحریم ، دشمنان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.