رئیس دادگستری ملارد، تعداد محدود شعبات شورای حل اختلاف و تحصیلات عالیه و فرهنگ سازش و مصالحه را به ترتیب از عمده‌ترین نقاط ضعف و قوت شوراهای حل اختلاف شهرستان ملارد عنوان نمود.

داوود محمودی رئیس دادگستری ملارد در گفتگو باخبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به تعداد محدود شعبات حل اختلاف در شهرستان ملارد به عنوان عمده‌ترین نقطه ضعف مجموعه مذکور،‌ اظهار داشت: تجربه فعالیت‌های اداری تحصیلات عالیه و فرهنگ مصالحه و سازش از عمده‌ترین نقاط قوت شوراهای حل اختلاف شهرستان ملارد محسوب می‌شود.
 
وی در ادامه افزود: محدودیت در فضا و ساختمان‌های اداری شعب حل اختلاف از دغدغه‌های جدی ما در عرصه مذکور محسوب می‌شود که به فضل الهی مسئولین زیربط در استان، قول مساعدت در رفع مشکل مذکور را داده‌اند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به حجم انبوده مراجعات و فرصت زمانی اندک، قضات دادگستری کمتر مجال پرداختن به ایجاد صلح و سازش را دارند و در چنین موقعیتی، نقش شعب حل اختلاف در ایجاد و تقویت صلح و سازش و مصالحه در اختلاف، بسیار سازنده و مؤثر است که به تبع با افزایش شعب مورد نیاز، ظرفیت بالقوه موجود بیش از پیش تقویت خواهد شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: ملارد ، اختلاف ، ضعف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حسین نیکپور
۰۹:۵۹ ۲۰ دی ۱۳۹۹
بنده یه پرونده دارم حل اختلاف ملارد شعبه ۷واحکام دوم من بخاطره کورنا دستم تنگ بوده و از برج پنج کرایه خونه نداشتم بدم بنده بساط جگر کنار خیابون دارم و باینکه بنده پانزده ملیون دست صاحبخونه داشتم برای ندادن چهار برج کرایه حکم توقیف وانت بنده دادن بدون پرسیدن ودادگاهی چهار برج کرایه من پنج ملیون میشه.
آخرین اخبار