چهارمین دوره مسابقات لیگ انفرادی فصل 93 در رده بانوان در دو بخش زیر گروه و دسته یک در خانه دارت شهید کشوری تهران آغاز شد که با برتری نمایندگان تهران و گلستان همراه بود.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، 15 بانوی ورزشکار دارت انداز در اولین مرحله از 6 مرحله ی مسابقات زیر گروه بانوان از 7 استان در 4 گروه به مصاف یکدیگر رفتند.

در پایان پس از 6 ساعت تلاش و رقابت  "دنیز هشتبران" از استان تهران که پیش از این به عنوان نوجوان برتر سال 92 معرفی گردیده بود ، شایستگی خود را به اثبات رساند و با 20 امتیاز به مقام قهرمانی رسید.
 
همچنین  "هانیه شاه محمدی" از استان البرز با کسب 16 امتیاز در رده دوم قرار گرفت و "آزاده غله دار" از استان البرز و فاطمه جمالی از تهران نیز با کسب 12 امتیاز توانستند به طور مشترک بر سکوی سوم این دوره از مسابقات قرار بگیرند.

 مسابقات لیگ دسته یک دارت بانوان نیز با شرکت 16 ورزشکار برتر کشور از 8 استان در همان روز برگزار شد که با برتری سه بانوی گلستانی همراه شد.
 
 ساجده احمدی با 10 امتیاز ، سونیا جرجانی با 9 امتیاز و مدینه ملک حسینی با 8 امتیاز در پایان مرحله اول از 6 مرحله ی لیگ در صدر جدول امتیازات قرار گرفتند.

انتهای پیام/

برچسب ها: دارت ، بانوان ، لیگ ، اولین ، کشور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار