این روزها اهالی شهرک اندیشه از اختلال اپراتور دوم تلفن همراه خود می‌گویند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، انگار مشکلی آنتن دهی و اختلالات تلفن‌های همراه تمامی ندارد هرچند وقت شاهد بروز اختلال در شبکه تلفن همراه هستیم، قطع مرکز تماس‌ها، پرداخت هزینه دوچندان برای برقراری تماس مجدد، ارسال پیامک‌های اشتباهی و عدم پوشش تلفن همراه در بسیاری از مناطق تنها نمونه‌ای کوچک از این مسائل مهم  است.

تلفن همراه که اکنون سه اپراتور دارد و هرکدام از اپراتورها به منظور ایجاد یک شبکه‌ای گسترده و پوششی مهمتر ایجاد شدند و اخیرأ طرح فاز اول رومینگ ملی اجرا شده است.

طرحی که پوشش آنتن دهی اپراتور سوم را فراهم می‌کند و به گفته واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تا چند وقت دیگر نیاز دوم رومینگ ملی اجرا خواهد شد و  با این عملکرد کلیه اپراتورها می‌توانند امکان پوشش دهی را برای همدیگر فراهم کنند.

اما انگار مشکل آنتن دهی تلفن همراه امری عادی شده است و هر از چند گاهی در گوشه‌هایی از شهر شاهد قطع موقت اپراتورها بوده‌ایم.

شهرک اندیشه یکی از این شهرک‌ها است و نمونه‌ای از مراکزی که اکنون یک هفته از آنتن دهی اپراتور دوم محروم شده‌اند.
اپراتوری که حتی با وجود تماس‌های مکرر مشترکین مبنی بر علت قطع و اختلال در این شبکه هنوز اقدامی در خصوص رفع این مشکل ساکنین شهرک اندیشه نشده است.

یکی از ساکنین این منطقه این گونه می گوید: در هنگام برقراری تماس آنتن‌ها قطع شده و ارسال پیامک هم به ندرت انجام می‌شود که با وجود طرح این مشکل به اپراتور مربوطه، پاسخی  مبنی بر حل این اختلال نگرفته‌ایم.

جالب است بدانیم با اجرای فاز اول هر اپراتور از حمل اپراتور دوم موظف است  با اپراتور سوم تلفن همراه رومینگ اجرا کند این در حالی است که خود هنوز با اختلالاتی رو به رو است.

اگر این مسئولیت اپراتورها که هرکسی باید پوشش و آنتن دهی مشترکین خود را به عهده بگیرند نادیده بگیریم، امید ها برای مشاهده پوشش سراسری اختلالات با اجرای فاز دوم رومینگ ملی همچنان باقی است.

انتهای پیام/

برچسب ها: اپراتور ، همراه ، اول ، رومینگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار