تیرانداز ملی‌پوش رشته اهداف پروازی می گوید: فدراسیون تیراندازی به دلیل مشکلات مالی توانایی برگزاری اردهای تدارکاتی اینچئون را ندارد.

مرضیه پرورش نیا ملی‌پوش در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، عنوان کرد:متاسفانه تمرینات و اردوی تیم ملی تعطیل شده و هنوز فدراسیون زمان و تاریخ دقیق برای شروع اردوی تیم ملی را اعلام نکرده است. فدراسیون به دلیل مشکلات مالی، بودجه کافی برای برگزاری اردوها را ندارد. منتظر حمایت از سوی وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک هستیم تا هر چه سریع‌تر تمرینات را آغاز کنیم و آمادگی لازم را برای کسب بهترین نتیجه در مسابقات آسیایی کره‌ جنوبی را به دست آوریم.

وی در مورد رقابت های آزاد اهداف پروازی گفت: نحوه برگزاری مسابقات امسال نسبت به دوره های قبل متفاوت بود و در هر نوبت از رقابت‌ها فینال برگزار می شد و نفرات برتر به اردوی تیم ملی دعوت شدند. این دوره از مسابقات برای من دارای سطح متوسطی بود اما در مجموع حضور اکثر ملی‌پوشان در مرحله فینال مسابقات موجب افزایش سطح کیفی مسابقات شد و رقابت خوبی انجام دادیم.

پرورش‌نیا افزود: در حال حاضر 14 سال دارم  و مثل  برزگسالان تیر می زنم. امیدوارم به عنوان نفر دوم به اردوی تیم ملی برزگسالان دعوتم کنند. 

انتهای پیام/

برچسب ها: تیرانداز ، پروازی ، نفرات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار