تاکنون 44 هزار میلیارد تومان تسهیلات مسکن مهر پرداخت شده و دستورالعمل شماره سه آخرین مرحله افزایش قیمت مسکن مهر بوده است.

احمد اصغری‌مهرآبادی مجری ویژه و قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه سقف تسهیلات مسکن مهر 50 هزار میلیارد تومان است گفت: تاکنون از این مبلغ 47 هزار و 600 میلیارد تومان قراردادشان توسط بانک مسکن منعقد شده است.
 
وی در  ادامه افزود: تاکنون از 50 هزار میلیارد تومان،‌ 42 هزار میلیارد تومان تسهیلات مسکن مهر توسط بانک مسکن به متقاضیان پرداخت شده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی در امور مسکن مهر در ادامه تصریح کرد: 2 هزار میلیارد تومان تسهیلات مسکن مهر نیز توسط سایر بانک‌های عامل به متقاضیان پرداخت شده که جمعا میزان تسهیلات پرداخت شده به 44 هزار میلیارد تومان تا به امروز می‌رسد.

مهرآبادی در ادامه اظهار کرد: بانک مسکن در حال حاضر با مشکل ریالی برای پرداخت تسهیلات مواجه شده که مقرر شده از محل وصول اقساط سرعت پرداخت تسهیلات افزایش یابد.

وی در ادامه تصریح کرد: وزارت راه و شهرسازی از شورای پول و اعتبار مهلت سه ساله درخواست کرده و بانک مسکن نیز از طریق وصول اقساط، زمینه‌ساز افزایش سرعت پرداخت تسهیلات گردد.

مهرآبادی با اشاره به اینکه دستورالعمل شماره سه که شامل افزایش قیمت مسکن مهر می‌شد تنها در برخی از استان‌ها اجرایی شده است گفت: دستورالعمل شماره سه آخرین افزایش قیمت مسکن مهر است و بعد از این هیچ افزایش قیمتی برای متقاضیان وجود ندارد.

انتهای پیام/
 
 
 
 

برچسب ها: مسکن ، راه ، شهرسازی ، رشد ، قیمت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
هموطن
۰۸:۲۰ ۰۸ تير ۱۳۹۳
نه تو رو خدا بازم گرونترش کنید بی انصافا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۰ ۰۸ تير ۱۳۹۳
تا آنجا که ما می بینیم و می شنویم قیمت هر لحظه به دلایل مختلف افزایش پیدا می کند و هیچ فردی نظارت درستی بر این مطلب ندارد هر بار به بهانه ای از خریداران تقاضای پول بیشتر می شود که توضیح درباره بانک مسکن جای خود دارد هیچ دستگیری صورت نمی گیرد فقط برای سرمایه داران شهر می باشد من خود 5 سال پیش برای وام چه فایده کو گوش شنوا
آخرین اخبار