معاون برنامه ریزی استانداری مازندران با اشاره به رویکرد دولت تدبیر و امید در حمایت از بخش تولید و سرمایه گذاران، گفت: دولت از سرمایه گذاران بخش دولتی حمایت ویژه می کند.

 

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران ساری احسانی در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استانداری مازندران با بیان اینکه مازندران در حوزه سرمایه گذاری با رویکرد فراگیری همراه است، افزود: دستگاههای اقتصادی استان باید در این زمینه پیگیری جدی داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه در مازندران استقبال از سرمایه گذاران در بخش صنعت نفت، دارو و پتروشیمی بسیار مطلوب بوده است،تصریح کرد: شرایط مناسب برای حضور و فعالیت سرمایه گذاران در این بخش ها فراهم شده است.

معاون برنامه ریزی استانداری با اشاره صدور مجوز واحد صنعت پتروشیمی در این استان توسط وزارت نفت، گفت: باید در منطقه شرق استان منطقه آزاد نفتی ایجاد شود.

احسانی افزود : مازندران از نظر معادن و صنعت دارای قابلیت های بسیار است اما متاسفانه در این زمینه اتفاق خوبی نیفتاده است.

مدیر کل بودجه استانداری مازندران یکی از وظایف شورای برنامه ریزی استان را توزیع اعتبارات بین دستگاههای اجرایی بیان کرد.

ولی پور از رشد 15 درصدی اعتبارات استان نسبت به سال گذشته خبر داد و ا اشاره به اینکه کل پرداختی حقوق و مزایا به پرسنل دستگاههای اجرایی ماهیانه 13.5 میلیارد تومان است، افزود: حدود 41 میلیارد تومان اعتبار برای پرداخت حقوق و مزایا به پرسنل دستگاههای اجرایی تا پایان سال جاری کمبود داریم.

وی اعتبارات هزینه ای سال جاری را شامل حقوق و مزایای مستمر هزار و 59 میلیارد و 940 میلیون ريال و سایر را هزار و 307 میلیارد و 815 میلیون ريال عنوان کرد و اذعان داشت: جمع اعتبارات هزینه ای استان 2567755 میلیون ريال است/س

برچسب ها: حمایت ، ویژه ، سرمایه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.